Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lokalitet med mange Egern?
Fra : Gert Medom

Dato : 11-10-04 16:56

Hej Gruppe.

Igår var jeg ude i Dyrehaven i Marselisborg skov og fotografere Dådyr og
vildsvin. Det var ret fascinerende.

Kunne godt tænke mig at gå videre med dyre fotografering. Kunne i hjælpe mig
med, hvor der er muligheder for at få "skudt" et Egern i naturlige
omgivelser? Jeg synes jeg så et indslag for nogle måneder siden med en dame
i Silkeborg området, der havde en masse Egern rendende....

Tak på forhånd!

Hilsen

/Gert

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-04 17:56

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message

> Kunne godt tænke mig at gå videre med dyre fotografering. Kunne i
> hjælpe mig med, hvor der er muligheder for at få "skudt" et Egern i
> naturlige omgivelser?

Søndermarken i Valby, men det hjælper dig nok ikke så meget.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 08.10.04)

Fra : Gert Medom

Dato : 12-10-04 13:21

> "Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message

> Søndermarken i Valby, men det hjælper dig nok ikke så meget.

> [...]

Jeg kommer da over på øen en gang imellem. jeg kan have det i baghovedet
næste gang, hvis det bli´r ordentligt vejr

Hilsen Gert

Fra : Henning

Dato : 12-10-04 23:45

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dame
> i Silkeborg området, der havde en masse Egern rendende....

Sidst jeg var i Risskov - i området hen mod havekolonien og villaerne - så
jeg mange egern. Det er dog nogle år siden..

mvh Henning

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-10-04 07:54

Gert Medom wrote:
> [...]
> naturlige omgivelser? Jeg synes jeg så et indslag for nogle måneder
> siden med en dame i Silkeborg området, der havde en masse Egern

Prøv denne liste http://www.fugleognatur.dk/art2.asp?mode=obs&ID=909
Der er også et billedgalleri med egern, til inspiration.

M.v.h
Niels

Fra : Gert Medom

Dato : 15-10-04 10:30

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:416cd10a$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Prøv denne liste http://www.fugleognatur.dk/art2.asp?mode=obs&ID=909
> Der er også et billedgalleri med egern, til inspiration.
>
> M.v.h
> Niels
Jeg takker for de fine tilbagemeldinger. Hvis det lykkes at få skudt et
Egern, skal i nok få det at c

Mvh

/Gert

Fra : Palle

Dato : 15-10-04 13:19

> [...]
> meddelelse news:416cd10a$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg takker for de fine tilbagemeldinger. Hvis det lykkes at få skudt et

Er de ikke fredede?

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-10-04 12:49

Palle wrote: