Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med batteri.
Fra : Claus Smith

Dato : 11-10-04 16:23

Er der nogen herinde, som bruger kopien af Nikon's EN-4 til Nikon D1 fra
batterier.dk?

Claus

Fra : rosenauer.dk

Dato : 11-10-04 16:30

> Er der nogen herinde, som bruger kopien af Nikon's EN-4 til Nikon D1 fra
> batterier.dk?

Ikke lige det givne batteri, men de kopibatterier jeg har haft fra
batterier.dk har fungeret ganske udemærket. Kender ligeledes andre der med
stor tilfredsstillelse har brugt deres batterier.

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 11-10-04 16:33

Bruger selv deres batterier til min Mini-DV og er fuldt ud tilfreds, men
tænkte mere på pasformen til D1.

Claus

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 17:26

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote in message
> Er der nogen herinde, som bruger kopien af Nikon's EN-4 til Nikon D1 fra
> batterier.dk?

Jeg købte en ekstra derinde fra og er fuldt tilfreds, størrelsen på D1
batteriet og Kopi batteriet er ens så den passer perfekt i batteri slottet
på kameraet, desuden har det 2100 mAh i forhold til Nikons 2000 og med
opladning så virker Den originale Nikon oplader på ingen måde anderledes end
ved det originale batteri. Køb du bare sådan et.

Var det egentlig ikke noget med at du engang ville sælge dit D1 for at for
noget andet med flere MP, hvis jeg husker rigtigt?

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Claus Smith

Dato : 11-10-04 19:40

> [...]
> end
> ved det originale batteri. Køb du bare sådan et.

Det lyder rigtig godt.

> Var det egentlig ikke noget med at du engang ville sælge dit D1 for at for
> noget andet med flere MP, hvis jeg husker rigtigt?

Korrekt, men jeg valgte at beholde den lidt endnu.....den er jo nærmest ens
kæreste eje...sig det blot ikke til min bedre halvdel *G*

Claus

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 20:29

> Det lyder rigtig godt.

> Korrekt, men jeg valgte at beholde den lidt endnu.....den er jo nærmest
ens
> kæreste eje...sig det blot ikke til min bedre halvdel *G*

Hehe, jeg giver dig ret. Jeg overvejer da også om man skal tage et kig på
D2x og overvejer at lægge opsparing ud til det, men jeg veælger nok at
beholde D1'eren da det jo ligesom er det første "rigtige" DSLR kamera Jeg
tror når jeg er 70 og har børnebørn rendene om benene så bliver det hevet
frem og vist de kære små "nu skal i se hvad bedstefar brugte da han var ung"