Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kritik til billed......
Fra : fam. Ager

Dato : 11-10-04 11:05

hej

tog et talentløst billed igår på jobbet,sådan bare for sjov...
kritik ønskes...da jeg ikke har den store efaring med disse "aften/mørke"
fotos...

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=102778

torben ager

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 11:45

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> tog et talentløst billed igår på jobbet,sådan bare for sjov...
> kritik ønskes...da jeg ikke har den store efaring med disse "aften/mørke"

Har skrevet min kritik på fotokritik. Flot stemningsbillede.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : fam. Ager

Dato : 11-10-04 12:39

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> Har skrevet min kritik på fotokritik. Flot stemningsbillede.
>
> --
> Mvh
tak simon, det vil jeg kigge på...

torben

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-10-04 13:06

> [...]
>
> tog et talentløst billed igår på jobbet,sådan bare for sjov...
> kritik ønskes...da jeg ikke har den store efaring med disse "aften/mørke"

Tja, tog det lige ind i PS. Blot med brightness+contrast begge på +20-25 er
der et billede - og der kan let gøres meget mere - og så bliver det vist
meget fint.

--
Mvh, Ole. Lidt nye fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

---

Fra : ab

Dato : 11-10-04 17:23

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev bl.a.

> ... er der et billede - og der kan let gøres meget mere - og så bliver det
> vist
> meget fint.

Øjet vil uvægerligt vandre rundt på billedfladen - der er jo ikke noget til
at tiltrække opmærksomheden. F.eks. en "lige meget hvilken" person ved
komfuret ville øge indholdet væsentligt.

Uden et "egentligt motiv" mener jeg ikke, at fotos på denne måde kan hæve
sig op over "nå"-stadiet.

ab

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-10-04 20:47

"ab" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse news:Pryad.258> Øjet vil
> [...]
> komfuret ville øge indholdet væsentligt.
>
> Uden et "egentligt motiv" mener jeg ikke, at fotos på denne måde kan hæve

Jeg kender argumentationen, men er ikke nødvendigvis enig. Og det er vel
også fint nok.