Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God Fotoprinter?
Fra : Familien

Dato : 11-10-04 07:29

Hej

Er der nogen der kan anbefale en god fotoprinter til udskrivning af digitale
billeder?

Til en rimelig pris, ca. 2.500 kr.

Vh Familien fra Amager

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 10:10

"Familien" <SrS@osFJERN_MIG.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god fotoprinter til udskrivning af
digitale
> billeder?
>
> Til en rimelig pris, ca. 2.500 kr.

Canon PIXMA IP4000 - http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98230
1.066 kr.

Jeg har selv en og har godt nok svært ved at se forskel på de billeder lavet
hos fotohandleren eller dem jeg selv printer ud.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Nyhedskigger

Dato : 11-10-04 14:34

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> "Familien" <SrS@osFJERN_MIG.dk> wrote in message

> digitale

> Canon PIXMA IP4000 - http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98230
> 1.066 kr.

Bemærk også den nye PIXMA IP5000 men dobbelt så fin en opløsning og halvt
så store dråbestørrelser:
http://www.canon.dk/about_us/news/consumer_releases/ip5000.asp

Kr 1.700,- men den er først lige kommet så et lille øjeblik er den også nede
i pris: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104166

Har den ikke selv desværre med den ser interessant ud

Fra : Erik W.

Dato : 11-10-04 15:32

"Nyhedskigger" skrev i news:cke22b$95l$1@news.net.uni-c.dk...

Ja eller hvis man er nærig http://kortlink.dk/technikdirekt/cb4

> Har den ikke selv desværre med den ser interessant ud

Jeps - Det kunne være interessant at vide hvordan den yder i forhold tili
865 & i965 som er lidt ældre topmodelller, især da Pixma'en er noget
billigere.

Jeg har selv en i865 som ikke skal udskiftes før den går til de evige
papirmarker.

Mvh Erik

Fra : Morten Wartou

Dato : 11-10-04 15:57

Nyhedskigger wrote:
> "Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> Bemærk også den nye PIXMA IP5000 men dobbelt så fin en opløsning og halvt
> [...]

Spændende. Så venter vi bare på en A3-version, A4 er for børn. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 16:31

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> Spændende. Så venter vi bare på en A3-version, A4 er for børn. :)

Hehe jeps, venter spændt og det gør økonomien også, mon ikke det bliver en
pebret sag.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-10-04 16:29

"Nyhedskigger" <kks@volapyk.dk> wrote in message

> [...]
> i pris: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104166
>
> Har den ikke selv desværre med den ser interessant ud

Ja har set den, men jeg må sige at 2 picoliter er altså også småt Nu
købte jeg en fordi jeg manglede en printer og IP5000 er da starten på det
nye. Der er jo også en IP8500 på vej, men hvor længe skal man vente.

Fra : Erik W.

Dato : 11-10-04 10:20

"Familien" skrev i news:416a281a$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Er der nogen der kan anbefale en god fotoprinter til udskrivning af
digitale
> billeder?

> Til en rimelig pris, ca. 2.500 kr.

IMHO er Canons printere førende i øjeblikket. De printer skideflot og er så
billige i blæk at man ikke behøver at fuske med dårlige refills og
uoriginale patroner.
Jeg har selv en i865 som jeg er utroligt glad for. Den kan også printe
direkte på CD'er og DVD'er som er beregnet til det.
De har storebroderen i965 her:
http://kortlink.dk/technikdirekt/cat
hvis I køber en printer der kan printe på CD'er i tyskland, så husk at købe
CD'erne samtidigt
http://kortlink.dk/technikdirekt/cau

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 11-10-04 10:25

"Erik W." skrev i en meddelelse
> digitale

I kan jo eventuelt få sammenlignet eksempelvis Pixma 4000 og i965 her:
http://www.yourprint.canon-europe.com/index.html det kunne da være meget
sjovt.

Mvh Erik

Fra : Gert Hansen

Dato : 11-10-04 14:27

Hej

Jeg tilslutter mig - jeg har købt en Canon i865 hos Technikdirekt for ca. 1
måned siden til ca. 1.000 DKR - da der var tilbud uden forsendelse osv.

Den skriver kanon-flot (ja ordspillet virker) og kan kun anbefales.
--
Gert Hansen
Så du røgen? Se www.mados.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-10-04 14:49

Familien wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god fotoprinter til udskrivning af
> digitale billeder?
>
> Til en rimelig pris, ca. 2.500 kr.

Canon IP4000, godt bud, hvis du har lidt tålmodighed så vent til IP5000
lander, den har 1 picoliter dråber og flere farver.

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk