Afkrydsningsfeltet Spørg altid, før filer ~
Fra : sfc

Dato : 16-05-01 14:47

Hej

Hvor får jeg det tilbage igen?
Når jeg klikker på en fil, åbnes den bare, i stedet for at spørge hvor den
skal gemmes?
Jeg bruger IE 5.5

Mvh sfc

Fra : Per Knudsen & Peter ~

Dato : 16-05-01 15:52

Hej

Du markerer den fil du skal åbne , derefter holder du "shift" nede og
højreklikker på filen. I menuen der kommer er der et punkt der hedder
"åbn med...." Her kan du vælge det program der åbner filen.Hvis du
derefter sætter kryds i "åbn altid denne filtype med dette program"
.....Ja så er det det der sker.

Håber det var det du ville vide

Fra : sfc

Dato : 16-05-01 16:19

> [...]
> "åbn med...." Her kan du vælge det program der åbner filen.Hvis du
> derefter sætter kryds i "åbn altid denne filtype med dette program"

Nej, ellers tak for svaret, men jeg har nok formuleret mig forkert.
Det er når jeg vil downloade en fil, så åbnes den bare, i stedet for at
spørge om, hvor den skal gemmes.
Og det er IE 5.5 jeg bruger.

Mvh sfc

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-05-01 18:03

Wed, 16 May 2001 17:18:49 +0200, skrev "sfc" <sfc@worldonline.dk>:

>Det er når jeg vil downloade en fil, så åbnes den bare, i stedet for at
>spørge om, hvor den skal gemmes.

I Win 98:
Start => Indstillinger => Mappeindstillinger => Filtyper => Find
filtyperne f.eks. Winzip og exe => sæt et flueben ved »Bekræft
overførelse efter åbning«.

I Win 95 åbner du en mappe går i Vis => Mappeindstillinger
(kan dog også gøres den vej i Win 98).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : sfc

Dato : 17-05-01 13:59

> I Win 98:
> Start => Indstillinger => Mappeindstillinger => Filtyper => Find
> filtyperne f.eks. Winzip og exe => sæt et flueben ved »Bekræft
> overførelse efter åbning«.

Det virkede, takker for hjælpen.

Mvh sfc