Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 20D billligt
Fra : Hans Kruse

Dato : 10-10-04 18:28

Jeg så lige at www.technikdirekt.de har dummet sig med én af deres 20D og
sigma 18-50mm kombinationer. Den koster 1420euro. Det er bare om at være
hurtig, da de æder prisen som den er på deres site. Da objektivet koster 119
euro er det 250 euro billigere end huset alene!!

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 10-10-04 18:35

> [...]
> http://www.pbase.com/hkruse

"Da objektivet koster 119 euro er det 250 euro billigere end huset alene!!"

?!?!?!? Hvad mener du med det??? 119€ lyder af alt for lidt for et sigma
objektiv i mine øre. Måske tager jeg fejl?

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-10-04 18:56

> "Da objektivet koster 119 euro er det 250 euro billigere end huset
alene!!"

> ?!?!?!? Hvad mener du med det??? 119? lyder af alt for lidt for et sigma
> objektiv i mine øre. Måske tager jeg fejl?

Jamen så se dog under objektiver til Canon!

Jeg mener at dette objektiv koster 119 euro. Huset koster 1549 euro. Jeg
bestilte da prisen var 1498euro og fik den til denne pris.

Mvh, Hans

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 10-10-04 18:57

> Jamen så se dog under objektiver til Canon!

Rolig nu! Spørger jo bare

> Jeg mener at dette objektiv koster 119 euro. Huset koster 1549 euro. Jeg
> bestilte da prisen var 1498euro og fik den til denne pris.
>
> Mvh, Hans

God pris.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-10-04 19:01

> God pris.

Ja, hvis der er nogen der kan bruge dette skod objektiv til 199euro, så kan
man sige man får huset for 1300 euro og dermed 250euro billigere end huset
alene som står til 1549euro.

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-10-04 20:25

> [...]
kan
> man sige man får huset for 1300 euro og dermed 250euro billigere end huset

Beklager trykfejlen: der skulle have stået 119euro som tidligere post.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 10-10-04 20:54

> [...]
> 119
> euro er det 250 euro billigere end huset alene!!

Tjaah!
Hvis objektivet kun skal bruges som brevvægt og i øvrigt er uden værdi, så
kan huset da fås billigere:
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=338889
Her er prsen for huset alene så lav som 1289,10 ?
Eller, hvis man ikke vil vente:
1349? hos Xitra.de:
http://www.xitra.de/eshop.php?rid=ms&action=article_detail&s_manufacturer_aid=9442A019

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Erik W.

Dato : 10-10-04 22:36

"Frodo Nifinger" skrev i
> [...]
> http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=338889
> Her er prsen for huset alene så lav som 1289,10 ?

Man skal dog passe på med de der preisvergleich søgninger. Da jeg for et
stykke tid siden var ved at købe et 300D, fandt jeg flere steder der var
meget billigere end Technickdirekt, men det viste sig når jeg "gik til
kassen" at prisen lige pludseligt var steget højt op over technickdirekt
priserne pga. leveringsomkostninger og gebyrer.
Jeg har dog ikke tjekket de eksempler du kommer med.

mvh Erik