Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon PowerShot S60 display
Fra : Finn Brodersen

Dato : 10-10-04 14:22

Hej

Har lige fået mit S60, virker ok, men ....

der er lige et lille problem

når jeg trykker halvt på udløser knappen (fokus),
så blinker displayet bag på kameraet hurtigt 2-3 gange,
hvorefter displayet bliver stabilt

det samme sker når jeg slipper knappen igen.

Når jeg holder knappen halvt nede kan der også
opstå lodrette streger (20-30 pixel) på displayet,
disse forsvinder igen når udløser-knappen slippes.
Problemet med de lodrette streger opstår især på motiver
med stor kontrast (forskel mellem lys og mørke)

Er dette et kendt problem fra S60 eller har jeg bare
været uheldig ?

Finn

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-10-04 18:55

"Finn Brodersen (slet 0Z2CQ)" <finn.brodersen@0Z2CQpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:10974146600.913123387864072@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> med stor kontrast (forskel mellem lys og mørke)
>
> Er dette et kendt problem fra S60 eller har jeg bare

++++++++++++++++++

Hej Finn.

Kan det have noget at gøre med at det er "udbrændte" områder? Det virker dog
lidt mærkeligt at det er streger der blinker. Er det samme sted de blinker
hver gang?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk