Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Concord 5345z på tilbud vs. Kodak cx7525
Fra : Michael Lund

Dato : 10-10-04 12:02

Har lige set at Merlin har Concord 5345z på tilbud. Nedsat med 2000,- til
1999 kr.

Er der nogle der har erfaringer med dette kamera?

A-Z har Kodak cx7525 til 1699 kr.

Hvilket vil I anbefale når vi taler kameraer i den prisklasse?

Begge har 5 mp og ser umiddelbart fornuftige ud.

Michael

Fra : Michael Holm

Dato : 10-10-04 12:36

Jeg har aldrig hørt om Concord før, så jeg ville klart vælge kodak.

--Michael

Fra : Michael Lund

Dato : 10-10-04 12:40

"Michael Holm" <Valid@Email.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har aldrig hørt om Concord før, så jeg ville klart vælge kodak.
>
> --Michael

Tænkte jeg også, men søgte så på nettet og fandt denne side

http://www.concord-camera.com/products/digital/digital.htm

som vel ser ret seriøs ud.

Mic.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 12:52

"Michael Holm" <Valid@Email.com> wrote in message
> Jeg har aldrig hørt om Concord før, så jeg ville klart vælge kodak.

Concord = Polaroid. De har længe været på banen, men jeg har aldrig set
nogle overraskende billeder fra deres digicams, så mit valg ville også være
Kodak.

Mvh
Simon

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-10-04 16:06

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> wrote in message

> Concord = Polaroid. De har længe været på banen, men jeg har aldrig set
> nogle overraskende billeder fra deres digicams, så mit valg ville også
være
> Kodak.

På Concord's hjemmeside står, at de har købt retten til at bruge polaroids
logo og varemærke på nogle af deres kameraer. Polaroid hverken udvikler
producerer dem.

http://www.concord-camera.com/products/products_main/products_main.htm

En af Concord's store varer er engangskameraer med Polaroid navnet på.

Bo //

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 10-10-04 15:01

> [...]
>
> Hvilket vil I anbefale når vi taler kameraer i den prisklasse?
>
> Begge har 5 mp og ser umiddelbart fornuftige ud.

Jeg ville vælge Canon.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Michael Lund

Dato : 10-10-04 15:40

"thomas schreiber (8200)" <virker@ikke.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville vælge Canon.

Øhh.. jo??

Hvilken én?

Mic.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 10-10-04 17:23

> "thomas schreiber (8200)" <virker@ikke.com> skrev i en meddelelse

> Øhh.. jo??
>
> Hvilken én?
>
> Mic.

Et til under de 2000 du har lagt som budget Se evt priser på
www.edbpriser.dk

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber