Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dejligt vejr i dag
Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 08:03

Hej alle

så er det vist i dag vi rigtig skal ud og fotografere, det ser ud til at
blive klart i dag og himlen er blå. er der nogen fra Tønder området der vil
med ud og fotografere. Jeg tænker på at starte fra torvet omkring 11-12
tiden.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-10-04 10:46

> [...]
vil
> med ud og fotografere. Jeg tænker på at starte fra torvet omkring 11-12

Jeg kørte fra Hovedgård (mellem Århus/Horsens) kl 05:15 i går morges, og
oplevede morgen stære flokkene vågne under en forfærdelig larm. Jeg
fortsatte ned langs digerne og så mange forskellige fugle (som jeg pegede på
med kameraet). Kobbersneppe, vandrefalk, bramgæs, viber, stære, hejre og
mange andre arter. Dagen sluttede med "sort sol" ved nordøst enden af
Magisterkogen. En stor sky af stære mod den smukke aftenhimmel. Jeg var
hjemme ved 21 tiden.

God tur tilde, der tager derned i dag.

Bo //

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 11:11

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> wrote in message
> [...]

> mange andre arter. Dagen sluttede med "sort sol" ved nordøst enden af
> Magisterkogen. En stor sky af stære mod den smukke aftenhimmel. Jeg var

Sjovt vi stod på nordøst siden, det kan være at du så os Jeg har lagt et
billede på fotokritik http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=102460 af
solnedgangen måske kan du kende den

Jeg tager afsted i aften igen regner jeg med.

Mvh
Simon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 11:16

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> wrote in message

> [...]
> på

> Sjovt vi stod på nordøst siden, det kan være at du så os Jeg har lagt

Hovsa. Jeg mente selvfølgelig Sydøst siden. Så vi har nok stået overfor
hinanden

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 12:47

> [...]

> mange andre arter. Dagen sluttede med "sort sol" ved nordøst enden af
> Magisterkogen. En stor sky af stære mod den smukke aftenhimmel. Jeg var

Det kunne være interessant at se dine billeder fra turen. Når man jo selv
bor nede i området så er det da spændene.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-10-04 13:57

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> wrote in message

> Det kunne være interessant at se dine billeder fra turen. Når man jo selv
> bor nede i området så er det da spændene.

Ha, så må du vente længe, for jeg er en af de gammeldags, der bruger film og
scanner.

Bo //

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 14:22

> Ha, så må du vente længe, for jeg er en af de gammeldags, der bruger film
og
> scanner.

Aaaah ok, ja men håber da at du viser lidt af det når det er fremkaldt.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-04 12:59

> [...]
vil
> med ud og fotografere. Jeg tænker på at starte fra torvet omkring 11-12

Vel hjemvendt fra en lækker tur, vejret var godt og der viste sig nogle gode
motiver, ikke overordentligt spændene men ok.