Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP-635
Fra : Preben Nielsen

Dato : 09-10-04 12:28

Hej NG.
jeg skal have et billigt digital kamera og overvejer at købe et HP- 635
eller i den prisklasse er der nogen der har nogen andre bud??????.
Hilsen Preben.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 09-10-04 12:54

"Preben Nielsen" <kildeparken@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej NG.
> jeg skal have et billigt digital kamera og overvejer at købe et HP- 635
> eller i den prisklasse er der nogen der har nogen andre bud??????.
> Hilsen Preben.

Hvad er "den prisklasse"? Hvis du køber et kam i merlin eller i tyskland er
det jo ikke samme pris du betaler.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Preben Nielsen

Dato : 09-10-04 13:19

Hej.
det er 1000-1500.-.
Hilsen Preben.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 09-10-04 13:30

> Hej.
> det er 1000-1500.-.
> Hilsen Preben.
> "thomas schreiber (8200)" <virker@ikke.com> skrev i en meddelelse

> er

I den prisklasse ville jeg vælge Canon. Der er flere forskellige modeller i
den prisklasse. Se evt.
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=6&Parent=&Producent=86&Rating=0&Max=1500&Soegeord=&Direction315=2&Sorted315=&Direction167=2&Sorted167=&Direction262=2&Sorted262=&Direction157=0&Sorted157=&Direction200=2&Sorted200=&Equal270=&Equal199=&Direction258=2&Sorted258=&Equal202=&Submit.x=40&Submit.y=7

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : John N. H.

Dato : 09-10-04 13:53

> jeg skal have et billigt digital kamera og overvejer at købe et HP- 635
> eller i den prisklasse er der nogen der har nogen andre bud??????.
> Hilsen Preben.

Er HP-635 ikke en udgået model?
Jeg købte et i foråret, havde en masse (batteri)-problemer.
Fik efter meget møje ombyttet det hos HP.
Har stadig (batteri)-problemer, omend det viser sig på en anden måde nu.

Mvh
John

Fra : Henrik L. S.

Dato : 09-10-04 15:05

Canon A400, som fås til 12-1300,- rundt omkring, eller, hvis du vil ofre
lidt mere, A75 til ca 1600,-. Begge har bedre optik, længere batterilevetid
samt i øvrigt dansk menu. HP's kameraer er, ihvetfald de lidt ældre
modeller, kendt som seriøse batterislugere, hvilket jeg selv kan stå inde
for (har haft et 620, 635 samt 735), de nyeste modeller (707,507) kender jeg
dog intet til. Canon har generelt god optik og gode og brugervenlige
funktioner, så...
Venlig hilsen
Henrik L.S.