Hmmm....
Fra : AEK

Dato : 03-11-04 23:51

Hejsa.

Den seneste tid har jeg flere oplevet, at der ligger en lille " pølle " i
entre ell. køkken.
Det er helt klart Sophie, der er " skurken ".

Hun går først på bakken, derefter en lille " rest " et andet sted.
Jeg vil tror, at det drejer sig om 3-4 gange,det er sket.

Kan I fortælle, hvad der foregår - prøver hun at fortælle mig noget ?

På forhånd tak.

Anya, Fedeberg, Tildemusen & Miss Sophie.

http://www.oscarogtilde.webbyen.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-11-04 00:07

On 2004-11-03 23:50:56 +0100, "AEK" <2468@jubiimail.dk> said:

> Kan I fortælle, hvad der foregår - prøver hun at fortælle mig noget ?

Du tror ikke hun måske har lidt hård mave? Jeg har nemlig en, der gør
præcis det, når hun har svært ved at komme af med det. Til sidste
forlader hun jo bakken, som regel i løb for at komme væk fra det, der
generer hende. Af og til kører hun på rumpen på tæppet :-/ , af og til
slipper hun endelig af med det "et eller andet sted".. Yummy..
Kattemalt kan hun ikke lide, så en portion tun i olie plejer at hjælpe

--
Knus fra Ann R

Fra : Bente Jepsen

Dato : 04-11-04 06:47

Hej Anya.

Jeg har ind imellem en der, når han spiser kattegræs, kan have noget der
hænger fast bagi i en tråd græs og det falder så af et eller andet sted. Men
kun ved meget fast afføring, så det er heldigvis ikke det store griseri ;)¨

Mange hilsner
Bente

Fra : AEK

Dato : 04-11-04 08:46

Hej,

og tak for Jeres svar.
Jeg tror ikke, at det er hård mave.
Ang. græs, det har de ikke fået i lange tider.

Den lille " pølle " er blot en lille bitte klump. Den er ikke " trukket hen
over tæppe " eller andet - blot efterladt.

Det er efter, at hun er blevet neutralliseret, at hun har lavet unoderne.
Hun har ikke forandret sig på nogle måder, hun er lige så dejlig, skøn &
ligetil, som altid.
Og hun rigtig godt med de andre to rødder

/ Anya.

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-11-04 03:21

AEK wrote:
> [...]
> ligetil, som altid.
> Og hun rigtig godt med de andre to rødder

Jeg har nogle gange oplevet noget lignende, når katte der egt har et
etableret rangforhold har nogle små "diskussioner" om dette alligevel.
Det er en slags markering. Måske skulle du prøve FeliWay forstøvere?
Camilla

Fra : AEK

Dato : 05-11-04 09:50

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> etableret rangforhold har nogle små "diskussioner" om dette alligevel. Det
> er en slags markering. Måske skulle du prøve FeliWay forstøvere?

FeliWay forstøvere kan jeg købe det hos dyrlægen ?
Tak for svaret.

/ Anya.

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-11-04 10:48

AEK wrote:
> "Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> FeliWay forstøvere kan jeg købe det hos dyrlægen ?
> Tak for svaret.
>
> / Anya.

Ja, det burde du kunne.
mvh Camilla

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-11-04 17:28

> [...]
> Jeg vil tror, at det drejer sig om 3-4 gange,det er sket.
>
> Kan I fortælle, hvad der foregår - prøver hun at fortælle mig noget ?

Ser du, at hun sætter sig for at lave pøllen?

Jeg hælder meget til Bentes teori, fordi jeg herhjemme har en kat, der
indimellem laver netop det nummer. Her er det dog ikke kattegræs, der giver
en "dingle-pølle", men mine hår. Af een eller anden grund syntes Mardol i en
periode, de var sjove at æde. Heldigvis er det efterhånden sjældent hun gør
det, for det er altså ikke så lækkert at finde de der små knolde rundt
omkring (og så tror jeg egtl. helller ikke, det er godt for hendes små tarme
at have mine lange hår i sig).

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : AEK

Dato : 05-11-04 18:34

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Anya.

> Ser du, at hun sætter sig for at lave pøllen?

Nej, jeg har ikke set hende gøre det - men jeg ved, at det er hende.

Det, du skriver med hår:
Sophie ELSKER at bide, kradse og vaske mit hår.

/ Anya,.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 06-11-04 22:34

> [...]
>
> Det, du skriver med hår:
> Sophie ELSKER at bide, kradse og vaske mit hår.

Mærkeligt som nogle katte synes, det er skønt *g* Nullen går specielt amok,
når jeg har vådt hår. Hun er i forvejen glad for vand og venter altid uden
for brusekabinen imens jeg er i bad, og når jeg så åbner og tørrer mig,
opfører hun sig som det kan ses på nedenstående filmklip. Men da det var
værst med at spise hår, stod hun faktisk og fiskede dem af risten over
afløbet (Den mulighed får hun så ikke mere) .....Skøre kræ

http://www.beydana.dk/film/1-1.wmv
...Og så får hun lov at gumle lidt:
http://www.beydana.dk/film/2-1.wmv

Lige et par billeder, hvis det kniber med at se filmene:
http://www.beydana.dk/film/bad1.jpg
http://www.beydana.dk/film/bad2.jpg

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Preben

Dato : 07-11-04 02:14

Katrine Nederby wrote:

> Lige et par billeder, hvis det kniber med at se filmene:
> http://www.beydana.dk/film/bad1.jpg
> http://www.beydana.dk/film/bad2.jpg

Hej Katrine.

Heldigvis ingen problemer med filmene hos mig,
der bruger:
-SuSe 9.0 (Linux) - Mozilla - MPlayerplug-in

(til generel orientering)

Preben
http://kittelmann.dk - http://kixit.dk

Fra : AEK

Dato : 07-11-04 09:14

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com

> http://www.beydana.dk/film/1-1.wmv
> ..Og så får hun lov at gumle lidt:
> http://www.beydana.dk/film/2-1.wmv

Fede film *LOL* - det var dog helt utroligt.
SÅ skør er Sophie dog ikke med mit hår

/ Anya.

Fra : AEK

Dato : 10-11-04 10:47

"AEK" <2468@jubiimail.dk

Jeg har haft talt med min dyrlæge ang. Sophie´s små pøller
15 min. brugte han på at tale i tlf.og få alle detaljer med - ret godt,
synes jeg.

Hans umiddelbare forklaring er : Dovenskab fra hendes side !
Da hun ikke tisser andre steder end i bakken, mener han ikke rigtig, at det
drejer sig om magt m.v. ( men som vi blev enige om, hvad ved man om katte ).

Tit går katte tilbage til bakken for liiige at ligge en ekstra tår eller
pølle - Der er damen måske blevet doven.
For at hjælpe hende lidt på vej, skal jeg i en periode tage deres ekstra
bakke og stille i entreen - så er der ikke SÅ langt at gå
Og jeg kan måske få brudt unoderne.

Hjælper dette ikke, skal jeg komme forbi, og hun skal mærkes på, for at
udelukke, at det er noget fysisk.
Feliway talte vi også om. De sælger produktet, men 4 ud af 5 gange, er der
ikke nogen reaktion fra kattens side.
Så det synes han, at vi skal vente med.

Det var så det

Hilsen,
Anya, Fedeberg ( ligger i HANS stol og sover ), Tilde ( snorksover i sin
papkasse ) & Sophie ( bobler på stolen ved siden af mig ).
Hmmmm, det lyder vist som en flok snorkende katte - og det er det ,-)

Fra : Ragna

Dato : 10-11-04 13:34

Anya skrev:
>Fedeberg ( ligger i HANS stol og sover ), Tilde ( snorksover i sin
>papkasse ) & Sophie ( bobler på stolen ved siden af mig ).
>Hmmmm, det lyder vist som en flok snorkende katte - og det er det ,-)

Det kan man godt forstå med det regnvejr, vi har i dag.
Jeg har sværere ved at forstå vores egen vikinge-kat, der ææælsker at gå ude
i al slags vejr, og kun kommer ind på korte visitter for at spise lidt,
hvorefter han stiller sig op ved døren og hyler for at komme ud igen.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-11-04 15:03

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> "AEK" <2468@jubiimail.dk
>
> Jeg har haft talt med min dyrlæge ang. Sophie´s små pøller
> 15 min. brugte han på at tale i tlf.og få alle detaljer med - ret godt,
> synes jeg.

Krydser da lige fingre for at det hjælper på dovenskaben at du flytter
bakken

> [...]
> papkasse ) & Sophie ( bobler på stolen ved siden af mig ).
> Hmmmm, det lyder vist som en flok snorkende katte - og det er det ,-)

*GG* også her Anastacia ligger i hængekøjen og bobler for fuld skrue,
mens slaven lige holder en kort pause i den vist ret så nødvendige
rengøring af domænet... Det tager ikke helt en ½ time før støvet
lægger sig efter en fræser, men det er tæt på

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 10-11-04 20:02

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Det var så det

Lad os håbe at det "bare" er dovenskab og du kan få brudt uvanen. Det
ville da være rarest

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.