MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelse: 16-bit Windows-undersystemet
Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 03-11-04 20:44

Hej!

Jeg prøver at installere program. Jeg får følgende fejlmeddelse
"Fejlmeddelse: 16-bit Windows-undersystemet"

c:\windows\system32\autoexec.nt.
Systemfilen er ikke egnet til at køre {snip} Windowsprogrammer"

Hvad kan jeg gøre?

Jeg har tidligere installeret samme programmer på XP uden problemer!

Carsten

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 03-11-04 20:51

cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Hvad kan jeg gøre?
>
> Jeg har tidligere installeret samme programmer på XP uden problemer!

Prøv
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-11-04 00:07

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Prøv
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767
>
> Mvh
> Thorkild Dalsgaard

Dette problem forespørges der p.t. om faktisk hver dag, og det har været
meget oppe i 3-4 uger. Er der nogen der ved, hvorfor der pludselig er så
mange der får slettet denne fil. Jeg mindes ikke at problemet har været så
massivt før.

Kurt

Fra : El Guapo

Dato : 05-11-04 20:15

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> været meget oppe i 3-4 uger. Er der nogen der ved, hvorfor der
> pludselig er så mange der får slettet denne fil. Jeg mindes ikke at

Det er SP2, der skaber dette problem på mange PC'ere.