TEST SLUT!!!
Fra : Dennis Munding

Dato : 04-11-04 09:30

Hej alle!

Jeg ved godt, at jeg skrev det i mit tidligere indlæg, men der er
tilsyneladende nogen, som ikke har læst det - derfor gentager jeg lige mig
selv:

Mange tak alle sammen for hjælpen til at teste min formmail på
http://skovaa-munding.dk/

Jeg har nu fundet ud af, at den virker, så jeg kan hermed bekendtgøre at:

TESTEN ER SLUT!! (Underforstået: Ikke flere test-mails tak!)

Dennis Munding
Webmaster
http://skovaa-munding.dk/ & http://mundings-memorial.dk/

Fra : Kristian Bødker

Dato : 04-11-04 13:13

Dennis Munding wrote:
> [...]
>
> Jeg har nu fundet ud af, at den virker, så jeg kan hermed bekendtgøre at:
>
> TESTEN ER SLUT!! (Underforstået: Ikke flere test-mails tak!)

Kan du ikke en anden gang lade være med at oprette en ny tråd men holde
dig i den gamle, det "støjer" rimeligt meget hvis folk opretter nye
tråde uden at der er et relavant indhold.

Hvis du istedet sendte din "så stopper vi" post som svar til det
oprindelige indlæg så er der meget større chance for at folk ser det,
end hvis det er som svar på et mere eller mindre tilfældigt svar i tråden.

--
Kristian Bødker, Software Engineering studerende
http://www.bødker.dk/ eller http://www.xn--bdker-vua.dk/

Fra : Dennis Munding

Dato : 04-11-04 15:43

Hej Kristian!

> [...]
> oprindelige indlæg så er der meget større chance for at folk ser det,
> end hvis det er som svar på et mere eller mindre tilfældigt svar i tråden.

Det har jeg forsøgt - men uden resultat - derfor en ny tråd!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-11-04 16:15

Dennis Munding skrev:

>Det har jeg forsøgt - men uden resultat

Du har sendt masser af svar. Hvorfor kan du pludselig ikke sende
sådan et svar som Kristian anbefaler?

Et problem han ikke har omtalt:
Man kan læse den første tråd uden at vide at denne her har noget
med den at gøre. Det betyder at folk fortsat kan risikere at
sende flere tests.

--
Bertel