Geniet
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-05-01 13:56

Mine damer og herrer, vi har et geni iblandt os.

Fortjent hyldest til den ærværdige Nikolaj.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-05-01 14:01

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> Mine damer og herrer, vi har et geni iblandt os.
>
> Fortjent hyldest til den ærværdige Nikolaj.

Tak, tak :). Burde den ikke høre til under dk.kultur.film?

/Nikolaj

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-05-01 12:27

"nikolaj borg"

> Tak, tak :). Burde den ikke høre til under dk.kultur.film?

Hvorfor?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 16-05-01 13:59

?

?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-05-01 12:28

"Kristian Thomsen"
> ?
> ?
> ?

Ja, de ignorante må jo leve videre i deres uvidenhed. Ak!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk