Edel 5
Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 16-05-01 13:10

Der har lige været en debat om små både på 22 fod. Men hvad hvis man gå et
nummer ned i størrelse? Vi har set på nogle forskellige, StorTriss, Carina,
men de virker alle ret små. Men en Edel 5 er hele 2,44 m bred, og må derfor
formodes at være mere rummelig. Hvilke erfaringer har I med den?
Den vejer desuden heller ikke mere (550 kg) end at den kan sættes efter
bilen.

mvh

Erik Breum Petersen

Fra : Bo Jensen

Dato : 16-05-01 21:08

Erik Breum Petersen <breum@hehe.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:N6uM6.100$En6.8574@news.get2net.dk...
> [...]
> formodes at være mere rummelig. Hvilke erfaringer har I med den?
> Den vejer desuden heller ikke mere (550 kg) end at den kan sættes efter

Hej.

Ja, den er rigtig god for sin størrelse. Var i sin tid testvinder i Bådnyt i konkurrence med Sailfish 18 og Bradwell 18. Jeg mindes dog ikke, at den skulle have hjul under sig ..sååeeh det der med at sætte den efter bilen vil nok slide lidt rigeligt på kølen

Mvh
Bo

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 17-05-01 07:26

Ja man skal nok sætte en rulleskøjte under.

mvh

Erik Breum Petersen

Bo Jensen <boj@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:N4BM6.289$En6.14353@news.get2net.dk...