Problemer med et php script til sms
Fra : Søren Frahm Larsen

Dato : 16-05-01 13:17

Hejsa.

Jeg har et problem med et sms-script.
Den kommer ikke med nogen fejl eller sådan noget, den sender bare
ikke beskeden...

Jeg har undersøgt om min server understøtter php og det gør den.

Du kan finde det php sms script her.
http://www.scaninvestor.com/PHPsource/?m=PHP

Please help.... Jeg har også icq: 44362528. Håber der er nogen
der vil hjælpe mig.

Mvh
Søren Frahm Larsen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-05-01 13:53

Søren Frahm Larsen <sfl@privat.dk> wrote:

> Jeg har et problem med et sms-script.
> Den kommer ikke med nogen fejl eller sådan noget, den sender bare
> ikke beskeden...

Hvis du laver en:

<?php mail("sfl@privat.dk","test","kan php afsende mails?"); ?>

Kommer der så en mail til dig selv ?

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Søren Frahm Larsen

Dato : 16-05-01 14:49

Narj..Det går der ikke..
Mit webhotel det understøtter php. Se selv.
http://www.wannafind.dk/index.asp?main=produkter/webhotel.asp

Det er Luksus udgaven jeg har...!!!

Jeg skal bare bruge et sms script, om det er php eller asp, bare et
der virker og kan hjælpe mig med at få det til at virke..!!!!

Søren Frahm Larsen

Christian Joergensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 16-05-01 15:02

On Wed, 16 May 2001 13:49:29 +0000 (UTC), Søren Frahm Larsen
<sfl@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg skal bare bruge et sms script, om det er php eller asp, bare et
>der virker og kan hjælpe mig med at få det til at virke..!!!!

hvad er problemet m. det du selv har forsøgt at skrive?

ps. læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Nikolaj Kolbe