Ny adapter?
Fra : Jes Bastholm

Dato : 16-05-01 11:45

Hej folkens

Jeg er den midelfornøjede ejer af klasikkeren Diva TA. Men da jeg går og
savner muligheden for at sende en fax og ikke mindst udnytte
viderstillingsfunktionen i mit teleabbonnement vil jeg høre om der er
nogen der har tips til en ny adapter/modem.

Den skal være ekstern og havde analoge udgange da jeg bruger analoge
telefoner. Og så må den gerne koste mindst muligt (surprise!).

mvh

Jes

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-05-01 12:27

"Jes Bastholm" <jes@bastholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal være ekstern og havde analoge udgange da jeg bruger analoge
> telefoner. Og så må den gerne koste mindst muligt (surprise!).

Jeg kender ikke et produkt der har alle disse features

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jes Bastholm

Dato : 16-05-01 13:09

hoejriis@sletdetteiname.com,Ny-Internet writes:
>Jeg kender ikke et produkt der har alle disse features

Hmm.... trist - og af erfaring fra NG'en lyder det som om du kender en del
til markedet.

Er der nogen bud hvis jeg så prioriterer ønskerne:

1. analoge stik til telefonerne
2. ekstern da jeg ikke vil have pc'en tændt hele tiden
3. mulighed for viderstilling
4. fax mulighed (gerne via software)

Kan man så forvente at få noget til en rimelig pris - og hvor mange af
ønskerne kan man få opfyldt?

Jes

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-05-01 21:52

"Jes Bastholm" <jes@bastholm.dk> wrote in message
> savner muligheden for at sende en fax og ikke mindst udnytte
> viderstillingsfunktionen i mit teleabbonnement vil jeg høre om der
er

Prøv at kaste et stykke blik på ZyXEL 2864i.

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240