N6230 og MP3 på MMC
Fra : Basil

Dato : 03-11-04 16:21

Hej.
Nu har jeg forsøgt mig lidt med at lægge et par MP3 filer på mit MMC kort i
min 6230.
Jeg kan ikke få den til at afspille og blande numrene med musikafspilleren,
kun enkeltnumre med medieafspilleren.
Hvis jeg flytter numrene fra MMC til det fordefinerede dir Musikfiler, så
bliver det hurtigt fyldt, og det er egenligt heller ikke det jeg ønsker.
Kan man sætte den op så musikafspiller default kigger på memorykortet, eller
dele hukommelsen ?
Min firmware er 3.15, hvis det kan hjælpe på opklaringen.
PFT
Kai

Fra : Erling

Dato : 03-11-04 17:07

Basil wrote:
> [...]
> dele hukommelsen ?
> Min firmware er 3.15, hvis det kan hjælpe på opklaringen.

Hej.
Jeg har lige købt et MMC-kort på 256 MB(performance)hos PRC-data i
Viborg til 249 kr., som jeg har fået i dag.
Jeg har via mit kabel puttet 25 mp3-filer på kortet.
De virker fint her med undtagelse af en enkelt fil.
Har du gjort følgende?: Tryk Menu
Vælg Multimedia -> Musikafspiller -> venstre pil på telefon (Valg) -
vælg nummerliste -> venstre pil på telefonen (Valg) -> opdater alle numre.
Så skulle telefonen opdatere alle numrene.
Min softwareversion er 4.44 hvis det kan hjælpe.
Så vidt jeg kan se, peger min tlf. default mod MMC-kortet.
m.v.h.
Erling

Fra : Sparre

Dato : 03-11-04 19:55

Jeg har lidt det samme problem, har slettet alle numre i Musikfiler mappen,
når jeg så vil starte Musikafspilleren siger den ingen musikfiler i
nummerlisten, jeg kommer overhovedet ikke ind i musikafspilleren og kan ikke
opdatere nummerlisten, flyttede så en fil over i standardmappen kommer jeg
ind i afspilleren og vælger opdater men det får jeg ikke flere numre af..

--
Sparre

Fra : Basil

Dato : 03-11-04 21:47

Sparre wrote:
> [...]
> ind i afspilleren og vælger opdater men det får jeg ikke flere numre af..

Gid jeg havde skrevet det på den måde, for det er præcis det som jeg ville
udtrykke.
Kai

Fra : Sparre

Dato : 03-11-04 22:00

> Gid jeg havde skrevet det på den måde, for det er præcis det som jeg ville
> udtrykke.
> Kai

fandt ud af det, du skal have en enkelt fil i din Musikfiler på telefonen,
så SKAL musikfilerne åbenbart ligge i roden af MMC kortet og ikke i en mappe
min hed MP3, det ville den ikke, så ellers følg erlings råd så skulle den
finde filerne...

--
Sparre

Fra : Basil

Dato : 03-11-04 22:05

Sparre wrote:

> [...]
mappe
> min hed MP3, det ville den ikke, så ellers følg erlings råd så skulle den

Jepper, DET VIRKER NU
Kai

Fra : Sparre

Dato : 03-11-04 22:01

Lige en ting mere, hvilket mærke MMC kort havde du købt ??

--
Sparre

Fra : Basil

Dato : 03-11-04 22:02

Sparre wrote:
> Lige en ting mere, hvilket mærke MMC kort havde du købt ??

Foreløbig kun det standard 32mb der følger med, men har lige bestilt et
Sandisk 128mb kort hos www.pc-netto.dk
Det er det kort jeg flere gange har læst, herinde, skulle være det bedste.
Kai