Connection problemer med FMA
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-11-04 11:03

Først må jeg hellere lige spørge om det er muligt at bruge Float's Mobile
Agent sammen med en Nokia 7610?

Hvis det er - så har jeg nogle problemer med at forbinde telefonen. Jeg har
prøvet med både Bluetooth og med kabel. Når jeg bruger Bluetooth, så kan jeg
ikke lave en forbindelse den vej rundt - ej heller, hvis jeg forsøger at
lave en seriel forbindelse mellem min telefon og Bluetooth-enhed (den
skriver at telefonen ikke har mulighed for seriel forbindelse).

Når jeg bruger kabel, så kan jeg se den bruger COM3 - men ej heller den vej
rundt finder den forbindelse.

Noget åbenlyst jeg gør galt eller hva'.....?

*/Henrik Pedersen

Fra : BorreBoy

Dato : 03-11-04 16:19

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vej
> rundt finder den forbindelse.
>
> Noget åbenlyst jeg gør galt eller hva'.....?

Fma er lavet til Ericsson telefoner. Om det kan bruges med Nokia ved jeg
ikke. De har et godt forum, hvor du hurtigt kan få svar.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-11-04 10:11

On Wed, 3 Nov 2004 16:19:23 +0100, "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk>
wrote:

>Fma er lavet til Ericsson telefoner. Om det kan bruges med Nokia ved jeg
>ikke. De har et godt forum, hvor du hurtigt kan få svar.

Findes der så ikke et rigtig godt program til Nokia - måske endda
noget som minder meget om fma?

*/Henrik

Fra : BorreBoy

Dato : 04-11-04 15:22

> Findes der så ikke et rigtig godt program til Nokia - måske endda
> noget som minder meget om fma?

Aner det ikke. Kunne aldrig finde på at købe Nokia

Fra : Fuzzbox

Dato : 04-11-04 22:30

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der så ikke et rigtig godt program til Nokia - måske endda
> noget som minder meget om fma?
>
> */Henrik

Måske dette kunne bruges:
http://www.opm-2.com