Sony Ericsson K500i - Hukommelse
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 02-11-04 21:14

Hej

Har denne telefon dynamisk hukommelse, eller en anden mulighed for at
gemme sms-beskeder på telefonens hukommelse, istedet for på simkortet?

På min Siemens M55 er jeg vant til at kunne "arkivere" beskederne på
telefonens hukommelse...

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-11-04 22:17

> Har denne telefon dynamisk hukommelse, eller en anden mulighed for at
> gemme sms-beskeder på telefonens hukommelse, istedet for på simkortet?

Når jeg under Meddelelser på min K500i vælger "Gem meddelelse" bliver den
gemt på SIM-kortet - så jeg tror ikke umiddelbart det kan lade sig gøre.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 03-11-04 01:58

Hej

> Har denne telefon dynamisk hukommelse, eller en anden mulighed for at
> gemme sms-beskeder på telefonens hukommelse, istedet for på simkortet?

Dette gør stort set alle SE telefoner af sig selv, man kan så også
kopiere dem over på kortet ved at vælge "Gem".

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : mullerman

Dato : 03-11-04 17:37

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

på k700i kan du gemme meddelelser som skabeloner også. og de gemmes i
telefonens hukommelse.