nokia 3510i kan ikke modtage sms'er
Fra : cazonmobil_w

Dato : 02-11-04 20:59

Hej med jer.

Jeg kan ikke få min datters Nokia 3510i til at modtage SMS'er. Den kan
sende, men altså ikke modtage.

Den kan ligeledes sende MMS men ikke modtage.

Hva' er der galt?

Carsten

Fra : jacob

Dato : 02-11-04 21:25

> Jeg kan ikke få min datters Nokia 3510i til at modtage SMS'er. Den kan
> sende, men altså ikke modtage.
>
> Den kan ligeledes sende MMS men ikke modtage.

Jeg har haft lign problem, sonofon sagde at jeg bare skulle tænde og slukke
mobilen også skulle det værer over, vist nok noget med at de bliver
opdateret når de er slukket.

MVH Jacob

Fra : cazonmobil_w

Dato : 02-11-04 21:37

> [...]
> slukke
> mobilen også skulle det værer over, vist nok noget med at de bliver

Hej Jacob

Det har jeg prøvet nogle gange nu, desværre uden held...

Carsten

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-11-04 22:19

> Det har jeg prøvet nogle gange nu, desværre uden held...

Hvordan reagerer SIM-kortet i en anden mobiltelefon?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : cazonmobil_w

Dato : 02-11-04 22:37

> Hvordan reagerer SIM-kortet i en anden mobiltelefon?
>
> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.

Jeg har lige prøvet dette. Umiddelbart ser det ud til at være samme problem.

Samme kortet i en anden telefon modtager ikke sms'er
Carsten

Fra : cazonmobil_w

Dato : 02-11-04 22:46

> Jeg har lige prøvet dette. Umiddelbart ser det ud til at være samme
> problem.
>
> Samme kortet i en anden telefon modtager ikke sms'er
> Carsten
.... dte er ikke længe siden jeg har forsøgt at sætte den op til GPRS via
Telmores automatiske setup's og sidenhen via tilsendte manuelle
indstillinger.

MMS virker, men kan kun sende. GPRS virker ikke. Kan ikke benytte wap.

Jeg har flere gang gennegået opsætningen og kan ikke finde fejl. har tændt
slukket et u tal af gange, uden held.

/Carsten

Fra : mullerman

Dato : 02-11-04 22:59

hva med hemmeligt nummer. Har du indstillet mobilen til det?