Gratis SMS
Fra : john jensen

Dato : 03-11-04 04:28

Har startet en gratis sms tjeneste, den eneste mig bekendt hvor du kan sende
til hele verden alle 160 tegn, det eneste der kræves er at man åbner et par
reklamer fra google evt i et andet vindue, eller fane.

Grunden til dette er at jeg betaler 35-50 øre pr sms der bliver sendt, dette
er ikke ment som Spam, så poster ikke igen hvis der er nogen der ikke syntes
at dette hører hjemme i denne gruppe.......

Mvh

John Jensen

www.alpha-technica.dk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-11-04 19:53

> [...]
syntes
> at dette hører hjemme i denne gruppe.......

Som jeg også har skrevet i dk.forbruger hører dit indlæg til i dk.opslag.

Desuden er det dyrt, at du betaler 35-50 øre pr. SMS, når man med SONOFON
kan sende til udlandet til 20 øre pr. SMS.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : KC

Dato : 02-11-04 21:06

"john jensen" <alpha@os.dk> skrev i en meddelelse

Kunne du ikke starte med at stille dit ur???

mvh

KC

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-11-04 21:23

> [...]
syntes
> at dette hører hjemme i denne gruppe.......

Herfra siger den bare fejl selv om jeg har åbnet hver eneste reklame i
bunden, opgav efter tre forsøg.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Leo

Dato : 02-11-04 22:53

ja, men så tjente de nok lidt på dig også.

Fra : Leo

Dato : 02-11-04 22:56

http://www.alpha-technica.org/sms.php
er den rigtige link, den danske side virker ikke. har lige testet det.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 03-11-04 02:50

"Leo" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.alpha-technica.org/sms.php
> er den rigtige link, den danske side virker ikke. har lige testet det.

Jeg får samme resultat med IE 6, nu siger den naturligvis bare error. Ikke
at jeg skal bruge det til noget, men nysgerrig er man jo.

Med venlig hilsen Kim

Fra : John

Dato : 02-11-04 22:58

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Herfra siger den bare fejl selv om jeg har åbnet hver eneste reklame i
> bunden, opgav efter tre forsøg.

Jeg tror det er fordi den kun virker i IE. Jeg fik samme fejl i FireFox, men
det virkede i IE.

Mvh

John

Fra : RRB

Dato : 02-11-04 23:23

"John" <jk7410@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tror det er fordi den kun virker i IE. Jeg fik samme fejl i FireFox,
men
> det virkede i IE.

Virker fint med min FireFox...

/Bruus