Nokia 6600.
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 02-11-04 19:03

Nokia skriver at max. størelse memorykort de understøtter er 128 MB til
Nokia 6600, er der nogen der har erfaring med at bruge evt. et 256 MB kort ?
Hilsen Lars

Fra : Dragnet

Dato : 02-11-04 19:35

"Lars Lauritzen" <larslauritzen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nokia 6600, er der nogen der har erfaring med at bruge evt. et 256 MB kort

Den understøtter 512 MB det virker perfekt i min 6600

/Dragnet

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 02-11-04 20:06

512 det var ellers ikke så lidt da...
Så bruger du den måske til at afspille Mp3 på ? ja hvad skal man ellers
bruge så meget plads til !
Jamen det er da fint så kan jeg jo roligt købe en 256.

Er nu lidt nyrgerig hvis du bruger den til MP3 hvilket program bruger du til
at afspille det med...
Hilsen Lars

Fra : RpR

Dato : 03-11-04 14:28

> Så bruger du den måske til at afspille Mp3 på ? ja hvad skal man ellers
> bruge så meget plads til !

Det har jeg prøvet med min 7610, der har samme lydsystem. Lyden er ynkelig

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 03-11-04 16:48

Okay...
Så gider jeg ikke bruge krudt på det og det er jo heller ikke Stereo, køber
en Mp3 afspiller i stedet for.
Og hvad de 32 Mb der medfølger skulle vel være rigeligt til det billeder man
tager m.m ellers koster et 128 mb kort ikke mange basse ører
Hilsen Lars

Fra : Chris G.

Dato : 02-11-04 20:04

Lars Lauritzen wrote:
> Nokia skriver at max. størelse memorykort de understøtter er 128 MB
> til Nokia 6600, er der nogen der har erfaring med at bruge evt. et
> 256 MB kort ? Hilsen Lars

Google er din ven :)
f. eks:
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showpost.php?p=191662&postcount=11 +
flere, jeg tror sagtens at man kan bruge store MMC kort med din 6600; min
Siemens SX1 (også Symbian Series60 baseret) kan bruge kort op til 1GB, så
mon ikke det er det samme for 6600'en?

--
Chris
: )