|
| Kundeservice arrgh Fra : Georg |
Dato : 02-11-04 17:52 |
|
Jeg har haft en del problemer med mit fri snak fra Sonofon. Først
konstaterede jeg, at abonnementet ikke var ændret, selvom kundeservice
påstod det, og da jeg gik dem på klingen, indrømmede de, at der var "noget
der ikke var gået igennem" som hun udtrykte det. Godt, abonnementet blev
ændret, og jeg bliver krediteret bøløbet jeg havde talt for til debillos
priser. Udemærket. Forleden konstaterede jeg, at jeg på ingen måde kunne
viderestille taleopkald. Jeg kontaktede Sonofons kundeservice og forelagde
problemet. Jeg blev henvist til en forhandler, da min telefon nok var i
stykker! Jeg gjorde opmærksom på, at jeg havde prøvet med både Telia og TDC
sim kort i telefonen, så problemet måtte vel være hos Sonofon. Han var
hverken til at hugge eller stikke i, han kunne bare ikke forstå hvad jeg
sagde, og blev ved med at på stå min telefon var i uorden. Så lagde jeg på,
og ringede igen til kundeservice og talte med en dame. Hun forstod hvad jeg
sagde og fandt hurtigt ud af, at der på centralen var en blokering som hun
ville fjerne med det samme. Så deeeet...
Georg
| |
Jeppe Vestergaard (02-11-2004)
| Kommentar Fra : Jeppe Vestergaard |
Dato : 02-11-04 18:39 |
|
> Så deeeet...
Synes det er lidt ironisk at du de sidste to dage har reklameret så meget
for abonnementet her i NG'en, og så kommer dette indlæg.. :).
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.
| |
Hauge (02-11-2004)
| Kommentar Fra : Hauge |
Dato : 02-11-04 18:48 |
|
Hejsa
"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> wrote in message
news:cm8ghs$2bjr$1@news.cybercity.dk...
> Synes det er lidt ironisk at du de sidste to dage har reklameret så meget
> for abonnementet her i NG'en, og så kommer dette indlæg.. :).
Det er jo lige indtil folk selv oplever hvordan det er.
/Hauge
| |
Georg (03-11-2004)
| Kommentar Fra : Georg |
Dato : 03-11-04 01:31 |
|
Hmm, jeg har da været objektiv. Grunden til, at valget faldt på fri snak fra
Sonofon fremfor unlimited fra Telia skyldes den bedre dækning. Når Telia får
lagt det snart hedengangne Oranges netværk sammen med med Telias, skifter
jeg selvfølgelig til Telia igen.
Georg
> Synes det er lidt ironisk at du de sidste to dage har reklameret så meget
> for abonnementet her i NG'en, og så kommer dette indlæg.. :).
>
> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.
>
>
| |
Bjarke Hansen (03-11-2004)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-11-04 10:27 |
|
"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
news:418826b2$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hmm, jeg har da været objektiv.
Nja, er man det når man skriver helt det samme, med copy&paste i 2
forskellige grupper, uden at have relation til det indlæg du svarer på?`
> Grunden til, at valget faldt på fri snak fra
> Sonofon fremfor unlimited fra Telia skyldes den bedre dækning. Når Telia
> får
> lagt det snart hedengangne Oranges netværk sammen med med Telias, skifter
> jeg selvfølgelig til Telia igen.
Det skal du nok ikke regne med sker inde 2 år eller noget i den stil.... Der
vil jo nok komme roaming. Men det giver jo ikke et bedre netværk... jeg tror
ikke det er helt nemt sådan lige umildbart at lægge 2 netværk sammen... Især
vel ikke når Orange kører Nokia systemer og Telia Ericsson systemer?
| |
John (03-11-2004)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 03-11-04 11:18 |
|
"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:418826b2$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hmm, jeg har da været objektiv. Grunden til, at valget faldt på fri snak
fra
> Sonofon fremfor unlimited fra Telia skyldes den bedre dækning. Når Telia
får
> lagt det snart hedengangne Oranges netværk sammen med med Telias, skifter
> jeg selvfølgelig til Telia igen.
Så bliver du muligvis skuffet. TeliaSonara skal "aflevere" det ene netværk i
2005.
Mvh
John
| |
Bjarke Hansen (03-11-2004)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-11-04 11:43 |
|
"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in message
news:cmab95$10s6$1@news.cybercity.dk...
> Så bliver du muligvis skuffet. TeliaSonara skal "aflevere" det ene netværk
> i
> 2005.
Det er vel kun UMTS lisens de skal sælge tilbage.
| |
John (04-11-2004)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 04-11-04 23:14 |
|
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:0D2id.75$%u2.44@news.get2net.dk...
> "John" <jk7410@hotmail.com> wrote in message
> news:cmab95$10s6$1@news.cybercity.dk...
>
> > Så bliver du muligvis skuffet. TeliaSonara skal "aflevere" det ene
netværk
> > i
> > 2005.
> Det er vel kun UMTS lisens de skal sælge tilbage.
Nope... IT&TS har besluttet at både den ene GSM og UMTS licens skal
returneres i 2005.
"Det er blevet besluttet af den lovgivende danske myndighed, IT- og
Telestyrelsen, at Telia Mobile beholder begge sæt GSM 900/1800-licenser
indtil slutningen af 2005, hvor det ene sæt skal returneres. IT- og
Telestyrelsen har endvidere besluttet, at den ene af de to UMTS-licencer
skal sælges eller returneres senest den 31. januar 2005."
Mvh
John
| |
Steven Nybo Andersen (04-11-2004)
| Kommentar Fra : Steven Nybo Andersen |
Dato : 04-11-04 19:16 |
|
ti 02 nov 2004 05:52:14p satte Georg sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:
> Så deeeet...
LOL hvor er det bare typisk Skodafon.
Det her er simpelthen et skoleeksempel på at de er snotdumme og intet
virker hos dem LOL
Steven
| |
Jeppe Vestergaard (05-11-2004)
| Kommentar Fra : Jeppe Vestergaard |
Dato : 05-11-04 10:45 |
|
> LOL hvor er det bare typisk Skodafon.
>
> Det her er simpelthen et skoleeksempel på at de er snotdumme og intet
> virker hos dem LOL
Jeg har nu oplevet det samme ved mange andre danske selskaber.
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.
| |
Steven Nybo Andersen (06-11-2004)
| Kommentar Fra : Steven Nybo Andersen |
Dato : 06-11-04 14:55 |
|
fr 05 nov 2004 10:44:47a satte Jeppe Vestergaard sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:
> Jeg har nu oplevet det samme ved mange andre danske selskaber.
Det skal du jo skrive som ansat ved Sonofon. Jeg kan da tilfje at jeg
ALDRIG er blevet behandlet sådan hos hverken TDC eller Telmore. Jeg har
altid fået god behandling og alt har virket stortset hele tiden.
men den diskution er vi vist allerede igang med i en HELT anden tråd tror
jeg.
Steven
| |
Jeppe Vestergaard (07-11-2004)
| Kommentar Fra : Jeppe Vestergaard |
Dato : 07-11-04 09:49 |
|
> > Jeg har nu oplevet det samme ved mange andre danske selskaber.
>
> Det skal du jo skrive som ansat ved Sonofon. Jeg kan da tilfje at jeg
> ALDRIG er blevet behandlet sådan hos hverken TDC eller Telmore. Jeg har
> altid fået god behandling og alt har virket stortset hele tiden.
Jeg udtaler mig som privatperson, og hvis du læser tilbage i gruppen vil du
se, at jeg normalt ikke holder hånden over min arbejdsgiver, såfremt jeg
mener der er noget galt.
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: jeppe hos dailyrush denmark - omskriv selv.
| |
|
|