TilskudsMobil og AfdragsMobil hos Telmore
Fra : N. Christensen

Dato : 02-11-04 05:16

Så kom Telmore også med på bølgen, med tilskud til mobiltelefonen, hvis man
har et vist forbrug hos dem om måneden.

https://sec.telmore.dk/general/phones/index.jsp

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-11-04 08:23

Der står ca. 150 kommentarer om det her:

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-11-04 08:24

> Så kom Telmore også med på bølgen, med tilskud til mobiltelefonen, hvis
man
> har et vist forbrug hos dem om måneden.

Hej.

Der står ca. 150 kommentarer om det her:

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=32988&page=1&pp=30

Hvor det efterhånden er blevet debatteret ret kraftigt, om det er et
positivt eller negativt tiltag fra Telmores side.