Sim city 4 virker ikke med XP
Fra : Kim2000

Dato : 03-11-04 11:59

Jeg prøvede at installere simcity 4 i går, og jeg oplevede at hver gang jeg
ville starte spillet, så bad den om få cden, jeg har prøvet at flytte cden
til forskellige drev.

Jeg installerede spillet fra f:
Når jeg starter spillet beder den om få cden lagt i drev e:
jeg lægger skiven i drev e:
kun for at spillet derefter beder om at få skiven i drev f:
sådan kan man fortsætte i evighed

Er det et xp problem og kan det løses?

mvh
Kim

Fra : Henrik Dissing

Dato : 03-11-04 14:57

Der findes et no-CD crack på www.gamecopyworld.com.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-11-04 23:36

Kim2000 wrote:

> Er det et xp problem og kan det løses?

Kan du ikke bare ignorere at den vil have skiven i et bestemt drev?

D2 LoD vil også gerne have skiven i samme drev hver gang. Nu er kablet
til mit CD-drev imidlertid ret skidt, så jeg har valgt at bruge
DVD-brænderen. D2 brokkede sig gevaldigt de første 10 gange, men nu har
den lært det

Jesper G. Poulsen

Fra : Kim2000

Dato : 04-11-04 16:11

> Kan du ikke bare ignorere at den vil have skiven i et bestemt drev?

Tja, det kan jeg for så vidt godt, men så kan jeg ikke spille spillet

Jeg må se om jeg kan få det der no-cd halløj til at virke.

mvh
Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-04 22:37

Kim2000 wrote:

> Tja, det kan jeg for så vidt godt, men så kan jeg ikke spille spillet

Prøv at kigge i registreringsdatabasen.

Jesper G. Poulsen