gta. san anderas til pc ?
Fra : Tom Harthimmer

Dato : 02-11-04 20:03

nok et lidt dumt spørgsmål men jeg ved ikke så meget
om spil, men findes gta san andreas til pc eller er det kun til ps2.?

Fra : N´far

Dato : 02-11-04 20:16

"Tom Harthimmer" <tomp@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> nok et lidt dumt spørgsmål men jeg ved ikke så meget
> om spil, men findes gta san andreas til pc eller er det kun til ps2.?

Prøv spilpriser.dk og søg efter samme.

vh

Fra : jk

Dato : 02-11-04 22:30

"N´far" <rudiFJERNkols@mail.dk> wrote in message
> Prøv spilpriser.dk og søg efter samme.

......hvorfor ikke bare svare på mandens spørgsmål......?!

/JK

Fra : Henrik Dissing

Dato : 03-11-04 14:52

On Tue, 2 Nov 2004 22:30:22 +0100, jk wrote:

>.....hvorfor ikke bare svare på mandens spørgsmål......?!

Måske fordi man ikke kender svaret?!
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : N´far

Dato : 03-11-04 21:01

"jk" <dempsey@email.dkFjernMigForAtEmaile> skrev i en meddelelse
> "N´far" <rudiFJERNkols@mail.dk> wrote in message
>
> .....hvorfor ikke bare svare på mandens spørgsmål......?!
>
> /JK

Fordi, hvis han nu ikke kendt stedet, havde han fundet sig et link med info
om spil til en anden gang også.

Desuden er spørgsmålet ikke nemt at svare på...

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 22:33

On Wed, 3 Nov 2004 21:01:12 +0100, "N´far" <rudiFJERNkols@mail.dk>
wrote:

>Fordi, hvis han nu ikke kendt stedet, havde han fundet sig et link med info
>om spil til en anden gang også.
>
>Desuden er spørgsmålet ikke nemt at svare på...

Hvad mener du? Hans spørgsmål kan besvares med et ganske enkelt "nej".

Den lidt længere udgave kunne være: "nej, ikke endnu, men det kommer -
en gang"...

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 23:14

On Wed, 03 Nov 2004 22:32:45 +0100, Claus Nielsen <> wrote:

>Hvad mener du? Hans spørgsmål kan besvares med et ganske enkelt "nej".
>
>Den lidt længere udgave kunne være: "nej, ikke endnu, men det kommer -
>en gang"...

Hvilket måske nok er liiiige lidt for kortfattet og upræcist, når jeg
nu skal være helt ærlig. :)

Men spørgsmålet besvares ganske enkelt ved "det findes pt. kun til
PlayStation 2, men det kommer med al sandsynlighed til PC en gang i
fremtiden"...

Mvh, Claus

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-11-04 00:15

N´far wrote:
> "Tom Harthimmer" <tomp@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Prøv spilpriser.dk og søg efter samme.

Så kan han jo købe duke nukem forever nu han er derinde
http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33166

Firmaer har det med at tilføje spil længe inden de kommer, og ofte skrive
forkerte leverings datoer.

Fra : Poul Johannsen \(663~

Dato : 02-11-04 20:19

Hej

> nok et lidt dumt spørgsmål men jeg ved ikke så meget
> om spil, men findes gta san andreas til pc eller er det kun til ps2.?

Kommer til PC den 30 september 2005

Mvh Poul