Colin McRae Rally 2005 vil ikke køre
Fra : ozie

Dato : 02-11-04 12:06

Hej....

Har problemer med at få den til at køre, selv om det er en original, kan det
være fordi at den skal køre fra min brænder, har ikke andet dvd drev i.

Jeg har været inde og læse om starforce protection, den er meget følsom for
hvad for et drev den sidder i HMMMMM

Andre med samme problem ?????

Ellers går jeg sku ind med lorte igen og vil have pengene tilbage.....

--
MVH
Ozie

Fra : N´far

Dato : 02-11-04 18:18

"ozie" <ozie@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad for et drev den sidder i HMMMMM
>
> Andre med samme problem ?????
>
> Ellers går jeg sku ind med lorte igen og vil have pengene tilbage.....

Har du kigget ( google ), om der findes en no cd key ?

Fra : ozie

Dato : 02-11-04 20:50

Har været på diverse sides, tror ikke der er lavet noget til den
endnu.......

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 21:51

On Tue, 2 Nov 2004 12:05:35 +0100, "ozie" <ozie@os.dk> wrote:

>Har problemer med at få den til at køre, selv om det er en original, kan det
>være fordi at den skal køre fra min brænder, har ikke andet dvd drev i.

Hvornår går det galt for dig? Jeg havde først problemer med at skulle
ind og køre setup.exe selvom der er autorun på disken.

Derefter troede jeg den var gået kold efter at have tastet cd-keyen
ind og trykkede disk-check. Men det tog bare et par minutter.

Ellers kører det godt og den første patch er allerede ude.......

Fra : ozie

Dato : 02-11-04 22:48

Hej igen
Fandt enlig fejlen..... ser her fra codmasters forum.

Nu skal der køres...

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?s=f20567d7ccba5ebb1ade11e7dbe59275&forumid=320

i RECENTLY DOWNLOADED AN UPGRADE TO MY NERO 6.3 FROM THE AHEAD NERO WEBSITE,
BIG MISTAKE,I FOUND OUT TO MY COST THAT CMR5 & THE LATEST NERO SOFTWARE WILL
NOT RUN ON THE SAME SYSTEM..
THANKS CODEMASTERS FOR PUTTING ME RIGHT ON THIS, I HAD TO CLEAR NERO
COMPLETELY OFF MY SYSTEM & REINSTALL THE OLD VERSION WITHOUT THE UPGRADE..
ALSO TO UNINSTALL NERO YOU HAVE TO DOWNLOAD SPECIAL CLEANING SOFTWARE OFF
THEIR WEBSITE (ALL FREEWARE THOUGH).
HOPE THIS HELPS SOMEONE OUT THERE..
PS.. NERO & CMR5 GETTING ON GREAT TOGETHER NOW...LOL..

Og takker for hjælpen

ozie.