modtager ikke alle mails
Fra : Olsen

Dato : 16-05-01 10:59

Hej

Jeg hjælper med at vedligeholde et NT netværk, 1 server og 10 workstations.
Problemet er bare at cirka 1/4 af de mails som udefra bliver sendt til en af
computerne i netværket ikke når frem. Jeg har fra min skole prøvet at sende
en mail til en af computerne i nettet med får en automatisk administrator
besked om at den ikke kunne sendes dertil. Andre systemer kan godt sende til
disse computere. Har I nogen ideer?

Fra : Bo Christensen

Dato : 16-05-01 12:01

for at hjælpe dig lidt,
så ville det være rart at vide,
hvilket postsystem bruger i,
sendes post udefra ind på nettet direkte til postserveren,
eller hentes det via pop3

I de email der kommer retur, hvordan ser SMTP transaktionerne ud ?

mvh bo