I love you to death
Fra : Cleo

Dato : 02-11-04 18:14

Temmelig morsom film fra 1990 med Kevin Kline som jeg engang havde på video.
Nu vil jeg gerne have den på DVD med DK tekster, men hvor finder jeg den?
Jeg har været rundt og kigge efter den på div. websites uden held, og jeg
kender heller ikke den danske titel på filmen.

http://www.imdb.com/title/tt0099819/

Hilsen Cleo

Fra : Rune Jensen

Dato : 02-11-04 19:05

Cleo wrote:

> [...]
> Jeg har været rundt og kigge efter den på div. websites uden held, og jeg
> kender heller ikke den danske titel på filmen.

Værsgo
96 kroner med DK undertekster

http://www.bensonsworld.co.uk/v2/dvd-8/7000000084013.asp

-Rune Jensen