Terkel i knibe - DVD
Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-10-04 13:50

Hey

Lige et spørgsmål inden "Terkel i knibe" bliver handlet på DVD.

Jeg synes nogen steder bliver der nævnt en udgave der er en special edition
?!
Er der virkelig to udgaver af den DVD ?

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn.

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-10-04 15:12

Kun hvis du vender coveret

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-10-04 15:55

Hey

Morbid Angel wrote:

> Kun hvis du vender coveret
>
> Mvh
>
> MA

Grunden til at jeg spørger at den ser ikke ens ud på f.eks. disse to sider:
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=104214 og så den man finder under
Nyheder - DVD på http://www.tpmusik.dk/ den på TPMusik's side står der
nemlig "Special Eddition" i topnne, og det gør der ikke på den anden...

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn.

Fra : Sp@cey

Dato : 31-10-04 17:24

"Christopher Tracy" <goldartist@remove_this_yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> under Nyheder - DVD på http://www.tpmusik.dk/ den på TPMusik's side står
> der nemlig "Special Eddition" i topnne, og det gør der ikke på den

Det er vel lige så meget fordi der i de lyssky kredse har verseret en dvd
kopi af biograf filmen, nærmest siden den havde premiere i biffen.
Så var de nød til at fylde SE versionen med ekstra materiale.
Det havde de jo nok lagt på alligevel men så var det vel ikke en SE.
Sp@cey

Fra : Steen Schmidt

Dato : 31-10-04 17:44

Christopher Tracy wrote:

> Lige et spørgsmål inden "Terkel i knibe" bliver handlet på DVD.
>
> Jeg synes nogen steder bliver der nævnt en udgave der er en special
> edition ?!
> Er der virkelig to udgaver af den DVD ?

Jeg synes at have set den kan fås i en LE-udgave i et metalcover med et
armbånd og andet gejl i (T-shirt måske?).

Mvh
Steen

Fra : Malene Hald

Dato : 31-10-04 22:46

Apropos Terkel - der står på coveret der skal være et easter egg - nogen der
har fundet det?

Mvh

Malene

Fra : Thomas

Dato : 01-11-04 01:47

"Malene Hald" <malenehaldREMOVESPAM@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Apropos Terkel - der står på coveret der skal være et easter egg - nogen
> der
> har fundet det?

Jep...

Når du er i menuen. Så tryk på Beathe (Terkels mor) - Tryk så højre
piletast, til
du har markeret Leon (Terkels far) - Tryk så videre til Beathe igen, og tryk

hende, videre til Leon igen.. Osv osv... Du skal trykke på dem ca. 3 gange
hver.
Så kommer der er speciel lille pornofilm, med Stewart Stardust!

..Thomas