Ukendt film: Jack the ripper i tidsmaskine
Fra : Knud I

Dato : 29-10-04 21:45

For ca 15år siden så jeg på en dansk kanal en (engelsk)film

Handlingen startede i tiden med Jack The Ripper
der var en der havde opfundet en tidsmaskine hvor
Jack T.R. flygtede til nutiden opfinderen fulgte ham ham.

Det jeg husker bedst var opfinderen i en moderne lejlighed
med telefon el tandbørste og affaldskværn. og hans reaktion over tingene

Er der en her der ud fra dette kan kende filmen og give mig et navn
vil jeg være meget taknemlig

mvh Knud

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 21:50

Knud I wrote:

> For ca 15år siden så jeg på en dansk kanal en (engelsk)film

Det er sgu godt ramt. Filmen er fra '79,

> Handlingen startede i tiden med Jack The Ripper
> der var en der havde opfundet en tidsmaskine hvor
> Jack T.R. flygtede til nutiden opfinderen fulgte ham ham.

http://www.imdb.com/title/tt0080025/

Google er din ven filmen er første hit på søgningen jack the ripper time
machine

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Knud I

Dato : 29-10-04 22:11

"Kevin Edelvang" <erer> skrev i en meddelelse

> http://www.imdb.com/title/tt0080025/
>
> Google er din ven filmen er første hit på søgningen jack the ripper
> time machine

Det var godtnok hurtig!
jeg tænkte ikke lige på google, anbefaler ellers alle andre at bruge vor ven
jeg kikkede i butikker
Mange tak, nu må jeg ud og handle om muligt

mvh Knud

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-10-04 00:07

> Det var godtnok hurtig!
> jeg tænkte ikke lige på google, anbefaler ellers alle andre at bruge
> vor ven jeg kikkede i butikker
> Mange tak, nu må jeg ud og handle om muligt

Den er fed nok.

Mark

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-11-04 00:46

Kevin Edelvang skrev:

> Det er sgu godt ramt. Filmen er fra '79,

Hvordan "godt ramt"?
1979 er 25 år siden - ikke 15. Akkeja.

-Rune

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 13:15

Rune Zedeler wrote:

> 1979 er 25 år siden - ikke 15. Akkeja.

Hallo, jeg er sproglig!

Kevin

Fra : ASKF

Dato : 02-11-04 15:07

Kevin Edelvang ytrede sig i <41877a2d$0$33745$14726298@news.sunsite.dk>
med dette:

>Hallo, jeg er sproglig!

Og enhver bartenders og arbejdsgivers drøm
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Knud I

Dato : 05-11-04 20:45

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan "godt ramt"?
> 1979 er 25 år siden - ikke 15. Akkeja.
>
> -Rune

Er filmene ikke ofte 10 år før DR viser dem, så jeg mener da jeg
ramte plet

Mvh Knud

Fra : Rune Zedeler

Dato : 15-11-04 14:10

Knud I skrev:

> Er filmene ikke ofte 10 år før DR viser dem, så jeg mener da jeg
> ramte plet

Du misforstår mig.
Du har sikkert ret i at det er ca. 15 år siden, at du så filmen.
Men når Kevin sagde som han sagde, så skyldtes det, at han regnede galt
og troede, at du havde beskrevet filmens udgivelsesår.

-Rune