Digitarian ?
Fra : Mr. K

Dato : 28-10-04 11:24

Jeg har tængt mig at leje DVD-film fra www.digitarian.dk , .....Nogle
dårlige/gode oplevelser hos digirarian?

Lige pt. synes jeg det lyder som en cool site.

Mvh.

Kent

Fra : Holst

Dato : 28-10-04 12:09

Mr. K wrote:

> Jeg har tængt mig at leje DVD-film fra www.digitarian.dk , .....Nogle
> dårlige/gode oplevelser hos digirarian?
>
> Lige pt. synes jeg det lyder som en cool site.

Prøv at kig lidt tilbage i gruppen. Der har været en del snak om netop
dette i de seneste par uger.

Brug evt. http://groups.google.com

Fra : PSG

Dato : 29-10-04 12:19

"Mr. K" <coolviking@icqmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har tængt mig at leje DVD-film fra www.digitarian.dk , .....Nogle
> dårlige/gode oplevelser hos digirarian?
>
> Lige pt. synes jeg det lyder som en cool site.

Jeg har gode erfaringer - de er hurtige til at sende og svarer hurtigt på
henvendelser. Eneste minus er vel at man ikke selv bestemmer hvilke film man
modtager. Digitarian sender selv det antal film man har tegnet sig for ud
fra ens ønskeliste, og nogle gange får man så film som man gerne vil se på
et eller andet tidspunkt, men bare ikke lige på det tidspunkt man får dem.
Man kan ofte tegne et gratis prøveabonnement på 14 dage for at se om det er
noget for en, og det synes jeg er en ret fin ordning. 5 dvd-logoer herfra!

- Patrick