ROTK EE R1 - billigst hvor?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 27-10-04 06:19

Her menes Collector's Edition med billig plastic-model af Minas Tirith og
sår'n...

Sparer man penge ved forudbestilling?

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-10-04 09:37

C. H. Engelbrecht wrote:
> Her menes Collector's Edition med billig plastic-model af Minas Tirith og
> sår'n...
>
> Sparer man penge ved forudbestilling?

Hvilken region? Og hvis R2, så dansk eller engelsk eller ... ?

dvdpriser.dk skulle dække den danske afdeling, bortset fra axelmusic.dk
og laserdisken.dk (som aldrig er billigst med noget), og måske visse
andre (cdon?).

http://dvdpricecheck.co.uk/ dækker resten af verden (lær det link at kende!)

/David

Fra : Sulley

Dato : 27-10-04 11:40

> Hvilken region? Og hvis R2, så dansk eller engelsk eller ... ?

Nu står der R1 i overskriften, så mon det ikke er det...
Men brug denne hjemmeside: www.kjaerland.dk
Han har samlet nogle af de bedre sider hvor der kan købes DVD'er også R1

Sulley

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-10-04 12:09

Sulley wrote:

> Nu står der R1 i overskriften, så mon det ikke er det...

Nåja.

> Men brug denne hjemmeside: www.kjaerland.dk
> Han har samlet nogle af de bedre sider hvor der kan købes DVD'er også R1

dvdpricecheck er nemmere efter min mening...

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 27-10-04 20:50

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Her menes Collector's Edition med billig plastic-model af Minas Tirith og
> sår'n...

"Billig plastic"?
Det er skam vaskeægte polystone (hvilket er billig plastik med tilsætning af
knust sten eller cement eller hvad ved jeg), min gode mand!
Desuden er "billig" vist ikke det rette ord, når vi taler kilopriser i
nærheden af kokain!

PS: Udgaven med polystone-figur hedder ikke "Extended Edition" men
"Collector's DVD Gift Set".
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde