Blueberry
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 25-10-04 17:02

Faldt lige over denne western:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14327

Det er instruktøren af det franske action brag Dobermann, som er på banen
igen, og vincent bassel (Dobermann, Irreversible) er med. Lyder umiddelbart
interessant, men har bare intet hørt, nogen der har smugkigget filmen?

Mvh. Brian

Fra : BorreBoy

Dato : 25-10-04 18:52

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:Kr9fd.1721$39.1007@news.get2net.dk...
> [...]
> igen, og vincent bassel (Dobermann, Irreversible) er med. Lyder
> umiddelbart interessant, men har bare intet hørt, nogen der har smugkigget

Den lyder meget fed. Ærgerligt Vincent Cassel ikke har konen (Monica
Bellucci) med i denne

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 25-10-04 19:03

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:Kr9fd.1721$39.1007@news.get2net.dk...

> Den lyder meget fed. Ærgerligt Vincent Cassel ikke har konen (Monica

Jep, så havde den været et must.

Fra : Morten DH

Dato : 25-10-04 23:01

> [...]
> igen, og vincent bassel (Dobermann, Irreversible) er med. Lyder
> umiddelbart interessant, men har bare intet hørt, nogen der har smugkigget

Den har fået jævne anmeldelser... den har fået en helt andet titel på US
dvd - kan ikke lige finde det igen; men det var et eller andet helt ordinært
som "Renegade" eller noget i den stil...

Men Dobermann ligge på min all-time top 5, så den skal jo nok ses en dag

Fra : Morbid Angel

Dato : 26-10-04 00:38

On Mon, 25 Oct 2004 18:02:20 +0200, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
>interessant, men har bare intet hørt, nogen der har smugkigget filmen?

Jeg har den på dvd ja jeg var en af de ca 500 som fik den på dvd fra
korea i sommers før den blev trukket tilbage på grund af rettigheder.
Jeg er meget skuffet over den, da jeg troede den var en film over
Tegneserien Blueberry, jo han hedder også Blueberry og er cowboy, mere
har den nok ikke med tegneserien at gøre =)
Filmen er lidt for langtrukken og der er for meget LSD trip i den.
Eneste lyspunkt er at Juliette Lewis er helt nøgen i den.
Vent til den koster 50,- kr

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-10-04 07:23

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Filmen er lidt for langtrukken og der er for meget LSD trip i den.
> Eneste lyspunkt er at Juliette Lewis er helt nøgen i den.

Ærgeligt, kunne ellers godt lide doberman. Lidt ligesom med Vidoq, det var
også en rigtig fed film, og så laver instruktøren Catwoman...hmmmfff

Fra : Old Son

Dato : 26-10-04 08:44

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message news:<e93rn01r5cnr67lk3qip15tbuobpiqndf7@4ax.com>...
> Jeg er meget skuffet over den, da jeg troede den var en film over
> Tegneserien Blueberry, jo han hedder også Blueberry og er cowboy, mere
> har den nok ikke med tegneserien at gøre =)

Manuskriptet er faktisk løsligt baseret på albummet "Den gale tyskers
guldmine", men det meste af tiden bruges på shamanisme, indianernes
åndeverden og LSD-trip, som du selv skriver. Der er ikke meget at
komme efter for Blueberry-fans.

> Eneste lyspunkt er at Juliette Lewis er helt nøgen i den.

Go' røv, go' stil, jo tak, ah yeah!! :D

Mvh

Old Son

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-10-04 09:59

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
>
> Det er instruktøren af det franske action brag Dobermann, som er på
> banen igen, og vincent bassel (Dobermann, Irreversible) er med. Lyder

Ja. Men det er den ikke. Der er aaaaalt for meget syre-trippet cgi i den.

/jim