White Chicks
Fra : Konrad

Dato : 25-10-04 15:09

Vi skal se den i firmaet her i løbet af ugen. Den virker på mig til at være
årtusindets indtil videre ringeste film - har nogen set den, og kan de ikke
komme med nogle gode argumenter for hvorfor vi skal se noget andet (alt
andet, f.eks Man On Fire)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-10-04 16:13

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke
> komme med nogle gode argumenter for hvorfor vi skal se noget andet (alt

Hvis I skal se en komedie, så vil jeg klart anbefale Shaun of the Dead, men
ved ikke om den er kommet i bio'en. En bekendt købte den på dvd udefra. Men
den er ihvertfald PISSE-SKÆG!!!

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 25-10-04 16:01

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke
> komme med nogle gode argumenter for hvorfor vi skal se noget andet (alt

Den er sjov, hvis du syntes en stor muskuløs mand til alt din forargelse
bliver forvekslet med en sød lille 18årrig lyshåret pige, blot fordi denne
mand bærer en hvid gummimaske

Jeg syntes selv den havde nogle sjove kommentarer nogle gange, men
lokumscener (bogstaveligt talt) er ikke sjove når man har set den i 8-9
amerikanske plat komedier...

Scary Movie 1 var bedst...

Mvh. Martin

Fra : Erik

Dato : 25-10-04 19:11

"Konrad" < skrev:
> [...]
> komme med nogle gode argumenter for hvorfor vi skal se noget andet (alt

Jeg ved ikke helt hvad der er ved den film, men hver gang jeg ser traileren
bringer den mit pis helt vildt og voldsomt i kog.
Tror aldrig en trailer før har medført en så enorm afsky
Jeg skal med garanti _aldrig_ se den.

--
Erik

Fra : Brian k

Dato : 25-10-04 19:51

Konrad wrote:

(alt andet, f.eks Man On Fire)

Iøvrigt en FED film!!

/brian

Fra : Mogens L

Dato : 25-10-04 19:55

> (alt andet, f.eks Man On Fire)
>
> Iøvrigt en FED film!!

Jeg tilslutter mig. Virkelig værd at se.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Morten DH

Dato : 25-10-04 22:58

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Iøvrigt en FED film!!

Hmm den var jeg så jævnt skuffet over... ikke en dårlig film; men absolut
ikke mindeværdig heller

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-10-04 10:05

Morten DH wrote:
> "Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
>
> Hmm den var jeg så jævnt skuffet over... ikke en dårlig film; men
> absolut ikke mindeværdig heller

Ikke en film jeg vil se igen. Men rigtig god så længe den varede.

Læste bagefter Urban's anmeldelse. Den var ikke så god. Noget med at starten
var god men den sidste halvdel var ringe, og moralen var "ikke én man kunne
være enig i" eller sådden.

Havde den film en morale ?

/jim

Fra : David T. Metz

Dato : 26-10-04 11:07

Konrad wrote:
> Vi skal se den i firmaet her i løbet af ugen. Den virker på mig til
> at være årtusindets indtil videre ringeste film

Den fik ellers o.k. kritik i Weekendavisen (Bo Green Jensen) og flere andre
steder. Jeg tror den er et stykke fra de ringeste i den rigtige retning.

David

Fra : Konrad

Dato : 26-10-04 11:45

> [...]
ikke
> komme med nogle gode argumenter for hvorfor vi skal se noget andet (alt

OK - takker for tilbagemeldingen. Den virker jo ikke så skrækkelig igen,
trods alt, så det går jo nok

Fra : PerX ...

Dato : 27-10-04 00:50

In article <417d08d3$0$18212$14726298@news.sunsite.dk>,
david_konrad@hotmail.com says...
> [...]
> komme med nogle gode argumenter for hvorfor vi skal se noget andet (alt

Jeg mener det var Roger Ebert som sagde man IKKE skulle se den, det
ville bare opmuntre dem til at lave flere film ;)