the Village ....
Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-10-04 20:36

den er godt nok dårlig ... jeg blev mega skuffet, selvom jeg ikke havde
store forventninger andet end et godt gys

den kan sagtens ventes med at blive set til den udkommer på dvd

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Brian P

Dato : 24-10-04 20:54

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> den er godt nok dårlig ... jeg blev mega skuffet, selvom jeg ikke havde
> store forventninger andet end et godt gys

...."andet end et godt gys"??

Fra : Peter Heide

Dato : 24-10-04 21:02

årets anmeldelse..............yes ?

Fra : Emil Rune

Dato : 26-10-04 18:08

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> årets anmeldelse..............yes ?

I second that

Emil

Fra : Steen Schmidt

Dato : 24-10-04 21:37

Johnny B 2000 wrote:

> den er godt nok dårlig ... jeg blev mega skuffet, selvom jeg ikke
> havde store forventninger andet end et godt gys

Den er da totalt fed - det er netop lækkert at man ikke får hvad man
forventer. Jeg vil ikke argumentere hvorfor, for det kan jeg ikke uden
at skrive om plottet - jeg vil bare understrege at jeg godt kan lide
film der får en til at tænke en smule over tingene (som The Village
gør).

> den kan sagtens ventes med at blive set til den udkommer på dvd

Ja, for dem der har projektor. Det er en rigtigt flot film (farver og
lyssætning).

Mvh
Steen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-10-04 23:23

> [...]
> gør).

> Ja, for dem der har projektor. Det er en rigtigt flot film (farver og

Der har været en god diskussion om den film, synes I burde tjekke den ud.
Tror den hed: The Village SUX! Eller noget.

Fra : Dopedog

Dato : 25-10-04 09:20

> den er godt nok dårlig ... jeg blev mega skuffet, selvom jeg ikke havde
> store forventninger andet end et godt gys

Godt gys ? Hvor ? Jeg faldte næsten i søvn!

> den kan sagtens ventes med at blive set til den udkommer på dvd

Den er ikke engang værd at spilde DVD afspillerens laser på!

Fra : Kim2000

Dato : 26-10-04 20:24

> Den er ikke engang værd at spilde DVD afspillerens laser på!

Det kan jeg så slet ikke forstå du mener, både jeg og min kæreste var ved at
skide i bukserne af spænding og gys, og afsløringerne og slutningen gør kun
filmen endnu bedre. Lyden og stemningen er fremragende, det samme med den
yderst sammenhængende og bemærkelsesværdige historie. Helt klart en af de
bedste gyserfilm jeg har set. Jeg mener den er milevidt bedre end Blair
Witch 1 & 2, The Ring og In The Mouth of madness, som ellers har været mine
bedste gysere.

mvh
Kim