Jullerup Færgeby på DVD i 2005
Fra : Søren Rohde

Dato : 24-10-04 13:20

DR har bekræftet at den kommer på DVD til næste år. De kunne nu godt have
sendt den i TV i år også (eller en af de andre dukkeserier), men valgte
faldt altså på Jul På Kronborg.... Nedenstående er fra DRs netbutik;

Mvh. Søren Rohde

Kære Søren Rode
Julekalenderen på DR bliver i år en genudsendelse af "Jul på Kronborg". Jeg
ved endnu ikke om Jullerup Færgeby kommer på dvd i år, men jeg er helt
sikker på, at den gør i 2005.
mvh
Preben Rasmussen

Fra : Svindel

Dato : 24-10-04 21:03

Stor nyhed du kommer med dér.

Fra : PerX ...

Dato : 27-10-04 00:53

In article <417b9dd0$0$22679$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
fam_rohde@stofanetVÆK.dk says...
> DR har bekræftet at den kommer på DVD til næste år. De kunne nu godt have
> sendt den i TV i år også (eller en af de andre dukkeserier), men valgte
> faldt altså på Jul På Kronborg....

I stedet kommer Jesus og Josefine snart ;)