Spartan
Fra : Dan

Dato : 20-10-04 22:13

Jeg vil gerne anbefale en kommende udlejningsfilm af David Mamet - "Spartan"
med Val Kilmer (!)

Filmen fandt desværre aldrig vej til de danske biografer, da indkøberne
åbenbart kun går efter det absolut sikre, men jeg så den tilfældigvis i en
friluftsbiograf i Rumænien og den var altså sommerferiens bedste film - nu
kommer den til Blockbuster, hurra!

For en god ordens skyld skal det lige nævnes, at jeg ikke arbejder i
videoudlejningsbranchen eller har nogen kommerciel interesse i denne film
eller andre.

Læs selv mere på http://www.imdb.com/title/tt0360009/ eller
http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040312/REVIEWS/4
03120305/1023

Hilsen

Dan

Fra : Morten Bowman

Dato : 20-10-04 23:23

On Wed, 20 Oct 2004 23:13:00 +0200, "Dan" <no@email4me.thanks.com> wrote:

> [...]
>
>For en god ordens skyld skal det lige nævnes, at jeg ikke arbejder i
>videoudlejningsbranchen eller har nogen kommerciel interesse i denne film

Jeg fandt den ganske almindelig underholdende. Forudigelig slutning men ok
spil af Val.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-10-04 04:44

wrote:

> [...]
>
>For en god ordens skyld skal det lige nævnes, at jeg ikke arbejder i
>videoudlejningsbranchen eller har nogen kommerciel interesse i denne film

Jeg vil da godt lige bekræfte, at det er en glimrende film. Mamet går
man aldrig helt galt i byen med. Han mestrer den vanskelige kunst at
lave en god historie med interessante personer, der balancerer fint
mellem det seriøse og det kulørte.

Mvh
Niels Søndergaard