Ang. online DVD udlejningsfirmaer.
Fra : AJC

Dato : 19-10-04 21:14

Jeg overvejer at tilmelde mig www.nolimitstv.dk
Men de skriver bl.a. under deres "Erstatning og ansvar" at:

"Nolimits.tv A/S har ret til at kræve erstatning for ødelagte eller ikke
- returnerede film. Kræves erstatning andrager denne DKK 1.000 pr. film."

Det synes jeg ser lidt farligt ud.
Hvis sådan en konvolut går tabt i posten, kan man altså risikere at
skulle betale 2000 kr for de to film?
Jeg må indrømme, at jeg dårligt tør tilmelde mig pga af dette.

Er der ellers nogle, som har erfaringer med firmaet?

Jeg har tidligere haft god erfaring med www.digitarian.dk, men efter at
de er gået sammen med dvdzone.dk (som jo ikke har haft det bedste
rygte), frygter jeg, at deres evne til at levere film hurtigt er faldet
til et uacceptabelt niveau.

Hvem ville I vælge?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-10-04 01:02

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse news:41757584$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> de er gået sammen med dvdzone.dk (som jo ikke har haft det bedste
> rygte), frygter jeg, at deres evne til at levere film hurtigt er faldet

Jeg hører også til dem, der leder efter en ny online DVDudlejer. Jeg har med generel tilfredshed hidtil været 24/7 kunde hos Digitarian. Dog steg prisen ret hurtigt fra 249 kr til 279 kr, men ok, de skal jo osse leve. Men nu har de fandengalemig fem dage efter, at de har bonet mig for endnu en måned, sendt mig en mail om, at de sløjfer 24/7abbonementet pr 1 november, og jeg fremover kun vil få 2 film af gangen. Så jeg er den, der er skredet.

Jeg er nu på jagt efter en egnet konkurrent, der har et fornuftigt forhold mellem udlejning, antal af titler og pris.

Jeg har fundet flg tre udbydere:

www.nolimitstv.dk
www.lejdvdfilm.dk
www.playtimeclub.dk

Nogle erfaringer med ovennævnte?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Lars Roediger

Dato : 20-10-04 09:25

Jeg har meget dårlige erfaringer med Playtime Club.
Bestilte på et tidspunkt den danske film "Max" men fik en udenlandsk film af
samme navn.
Jeg ringede straks til deres kundeservice, og fik at vide, at jeg bare kunne
returnere filmen og så bestille den igen.
Ingen kompensation, og jeg fik i øvrigt også det indtryk, at jeg nærmest var
til besvær da jeg ringede.
Nå, på med filmen igen.
Gud hjælpe mig, om de så ikke sender den udenlandske film en gang til!!
Denne gang vælger jeg at skrive til dem i stedet for. Det vælger de åbenbart
at ignorere, for jeg hører aldrig fra dem.
Et par dage efter opsagde jeg mit abonnement!

Lars

Fra : jytte

Dato : 20-10-04 14:04

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg er nu på jagt efter en egnet konkurrent, der har et fornuftigt forhold
mellem udlejning, antal af titler og pris.

Har lige chekket lejdvdfilm, de havde hverken Bowling for columbine, Monster
eller Mystic River. Det har f. eks. Digitarian.
Jeg er efterhånden ved at tro at det den ene udlejer ikke har, har den anden
og omvendt.

VH.
Jytte

Fra : Kristian Nielsen

Dato : 20-10-04 14:13

Hos www.nolimitstv.dk forlænger de abonnementet med det "tabte"
antal dage, hvis filmen er defekt eller er lang tid undervejs.

Hvis ikke de overholder deres del af aftalen lover de at
kompensere for det.

Envidere modtager og afsender de også film om lørdagen, hvilket
Digitarian IKKE gøre.

De afsender også ALTID film samme dag, og skulle de være ude af
stand hertil kompesere herfor, således at kunden ikke mister noget.

Der står også på deres hjemmeside at:

Nolimits.tv A/S har ret til at kræve erstatning for ødelagte eller
ikke - returnerede film. Kræves erstatning andrager denne DKK 500
pr. film

IKKE 1000 KR som ellers er blivet saget.

Digitarian hed faktisk Combifilm sidste år inden de gik ned.
http://www.bossman.dk/art.php?art_id=233

Så er man træt af Digitarian er det her en anden muliged som jeg
også syns er bedre.

mvh
Kristian

Mvh
Kristian

Fra : jytte

Dato : 20-10-04 14:31

"Kristian Nielsen (slet FAK2U)" <kristiannielsen@FAK2Utdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:10982781560.951525318726926@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Ser også ud til at de har samme store udvalg som digitarian, har lige
> tjekket en del film som jeg ved digitarian har.

Jytte

Fra : Per

Dato : 20-10-04 22:28

"AJC" <benny@abba.se> wrote in message
> [...]
> er gået sammen med dvdzone.dk (som jo ikke har haft det bedste rygte),
> frygter jeg, at deres evne til at levere film hurtigt er faldet til et

Jeg er træt af den lange ventetid på mange film. Jeg håber snart at
Blockbuster starter i DK da de nok vil har ve et større lager.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 21-10-04 08:41

On 20/10/04 23:28, in article 4176d87c$0$296$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"Per" <no@tak.dk> wrote:

> Jeg er træt af den lange ventetid på mange film. Jeg håber snart at
> Blockbuster starter i DK da de nok vil har ve et større lager.

Har du erfaringer med flere firmaer?
Jeg kører et prøve abonnement fra digitarian, men det er ikke sikkert det er
der bedste?
--
Venlig Hilsen
Kevin

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 10:24

> [...]
> er gået sammen med dvdzone.dk (som jo ikke har haft det bedste rygte),
> frygter jeg, at deres evne til at levere film hurtigt er faldet til et

Jeg synes at de er blevet bedre, fx fik jeg Day After Tom. den dag den
udkom. Men det skal dog siges at jeg har omkring 130 film på ønskelisten, så
de har altid noget at tage af, og jeg er lidt ligeglad med om det er den
nyeste nye film der kommer - bare den er go'

Men det er latterligt at de har stoppet med muligheden for 3 film hjemme,
håber at de starter med det igen.

Fra : Zeki

Dato : 22-10-04 16:41

Har just lige tilmeldt mig nolimits.

Ca 2 minutter efter at min betaling var gennemført og jeg havde tilføjet et
par film på min ønskeliste, fik jeg en mail med "dine film er nu afsendt."

De er godt nok hurtige

Mvh Zeki

Fra : AJC

Dato : 22-10-04 21:15

Zeki wrote:
> [...]
> par film på min ønskeliste, fik jeg en mail med "dine film er nu afsendt."

Del lyder godt. Hvis alt går vel, tilmelder jeg mig engang i næste uge.
Du må gerne vende tilbage med dine oplevelser af firmaet.