Trailer til LOTR: ROTK EXT. ED.
Fra : Taba

Dato : 18-10-04 09:35

Fra : spæf

Dato : 18-10-04 11:10

Uha, tak for linket, det ser godt ud.

--
Hilsner

spæf

"live long and prosper"

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-10-04 11:12

"Taba" <no@hotmail.com> wrote in message
> Så lige denne lille godbid som I andre også skal se:

> [...]

Yiiir yiiir!

Takker )))

Mvh. Martin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-10-04 11:17

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message

> "Taba" <no@hotmail.com> wrote in message

> Yiiir yiiir!
>
> Takker )))
>
> Mvh. Martin

Yes sir, så fik jeg set den ... måtte lige skrive det forrige mens jeg
downloade

Det ser jo alt for lækkert ud! Det hele kommer med!

*Mulige spoilers*

- Gandalf vs. Saruman
- Saurons mund (ham der viser Frodos ringbrynje, hvilket desuden giver en
helt ny betydning for det sidste slag)
- Gandalf vs. Heksekongen (også en super lækker scene)
- Aragon der viser Elendil til Palantîren og udfordrer Sauron
- Faramir og Eowyn der finder sammen

og sikkert også meget meget mere, til at fylde de lækre lækre 50mins ekstra
film!

Soon it will be complete!

Mvh. Martin

Fra : Taba

Dato : 18-10-04 16:42

> - Gandalf vs. Saruman
> - Saurons mund (ham der viser Frodos ringbrynje, hvilket desuden giver en
> helt ny betydning for det sidste slag)

Puha, 2 tomme huller i min hukommelse mht. bogen

> - Gandalf vs. Heksekongen (også en super lækker scene)

Blev skuffet da den scene faktisk var med i den officielle trailer til ROTK
bif udgaven, men den overhovedet ikke er til at finde i filmen....

> - Aragon der viser Elendil til Palantîren og udfordrer Sauron

Endnu en tom plet i hukommelsen...

> - Faramir og Eowyn der finder sammen

Det kan jeg huske! Og som Elijah Wood siger i traileren er meget af det der
er udeladt udvikling af personerne.

> og sikkert også meget meget mere, til at fylde de lækre lækre 50mins
ekstra
> film!
>
> Soon it will be complete!

Hørt!

/Taba (der altså har læst triologien men som åbenbart har glemt meget af det
igen)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-10-04 20:30

> Puha, 2 tomme huller i min hukommelse mht. bogen

[snip]

> Endnu en tom plet i hukommelsen...

I såfald har du jo bare endnu mere at glæde dig til! Det bliver jo stort!
Rigtigt stort!

> Det kan jeg huske! Og som Elijah Wood siger i traileren er meget af det
> der
> er udeladt udvikling af personerne.

Jep, hvilket gør filmen(e) bedre - se f.eks Two Towers Extended, hvilken
fremragende film det blev til - iforhold til den "kun" 5 ud af 6 stjerner
værdige film, den mainstream-fikserede biografudgave var.

> Hørt!
>
> /Taba (der altså har læst triologien men som åbenbart har glemt meget af
> det
> igen)

Hvilken kun giver dig endnu mere at glæde til

Mange mennesker er imod Extended ideen, men jeg og et par venner er faktisk
blevet enige om at det er genialt. Først bliver man glædeligt overrasket i
biografen, og senenere bliver man endnu mere gladeligt overrasket ved at se
Extended versionerne (læs de rigtige) som man så kan gense til "evig" tid på
sin DVDafspiller

Mvh. Martin

Fra : Sune

Dato : 19-10-04 14:03

> Jep, hvilket gør filmen(e) bedre - se f.eks Two Towers Extended, hvilken
> fremragende film det blev til - iforhold til den "kun" 5 ud af 6 stjerner
> værdige film, den mainstream-fikserede biografudgave var.

Synes nu stadig Two Towers er en halvdårlig film. Kan simpelthen ikke
forstå Faramirs "ændrede personlighed", turen til Osgiliath og meget
mere.

Sune

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-10-04 14:54

Sune wrote:

> Synes nu stadig Two Towers er en halvdårlig film. Kan simpelthen ikke
> forstå Faramirs "ændrede personlighed", turen til Osgiliath og meget
> mere.

TTT er en dårlig film. TTT EE er en ret god film, hvor man har rettet op
på meget, primært pacingproblemer. TTT EE er stadig den svageste af de
tre EE-film, efter min mening. Turen til Osgiliath er ret uforstålig.
Til gengæld synes jeg at det i EE-udgaven vises ret godt hvorfor han er
som han er (i filmen, ikke i bogen), med flashbacks til hans far og bror
etc.

/David

Fra : Taba

Dato : 19-10-04 16:04

> [...]
> Til gengæld synes jeg at det i EE-udgaven vises ret godt hvorfor han er
> som han er (i filmen, ikke i bogen), med flashbacks til hans far og bror

Er fuldstændig enig med dig i ovennævnte.

/Taba

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-10-04 18:02

Jeg synes helt klart ROTK er den svageste, der er for meget som er røget ud.
Fx hjemturen til Hobbiton, som faktisk er et tema i sig selv. Desuden mister
den lidt af charmen fra de andre film, er lidt mere Hollywoodsk. Fx er den
trukket ALT for langt ud efter Ringen er smidt i vulkanen. Men jeg glæder
mig til EE udgaven, selvom den desværre ikke indeholder Hobbiton-scenen.

Problemerne i TTT er: Boromirs personlighedsændring (men på en måde kan jeg
godt følge Jackson, selvom jeg som elsker af bøgerne ikke er glad for det),
Elvernes deltagelse på Helm's Deep (ahhh c'mon det er sguda menneskenes
kamp!)

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-10-04 17:20

Søren Kjeldsen wrote:

> Jeg synes helt klart ROTK er den svageste, der er for meget som er røget ud.

Jeg vil vente med at dømme helt til jeg har set den rigtige ROTK, ikke
den amputerede biografversion (som også lider af pacingproblemer).
Grunden til at jeg allerede nu dømmer TTT som den dårligste film, er at
TTT i biografen var dårligere end ROTK i biografen. Jeg tror ROTK EE
bliver bedre end TTT EE.

> [...]
> Elvernes deltagelse på Helm's Deep (ahhh c'mon det er sguda menneskenes

Af princip er jeg ligeglad med om en filmatisering følger forlægget,
sålænge der kommer en god film ud af det. Men nogle af de svageste
steder i filmtrilogien er nok også der hvor Jackson har tilføjet.
Samtidigt med at han jo også har fjernet. Elvere ved Helm's Deep ved jeg
heller ikke hvad skal til for.

/David

Fra : Rune Zedeler

Dato : 19-10-04 17:24

David Rasmussen wrote:

> Grunden til at jeg allerede nu dømmer TTT som den dårligste film, er at
> TTT i biografen var dårligere end ROTK i biografen.

Øv, du nåede lige at forklare dig inden jeg fik sendt mit rant afsted :-/

-Rune

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-10-04 17:37

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> [...]

> steder i filmtrilogien er nok også der hvor Jackson har tilføjet.
> Samtidigt med at han jo også har fjernet. Elvere ved Helm's Deep ved jeg

Det er "sejt" Og jeg kan egentlig godt lide det, bare syndt at de blev
spildt
som de nu engang gjorde. Når han nu tilføjer dem til slaget kunne han godt
lige have givet dem 30-40 sekunder hvor de blev vist som overlegne soldater.

En ting der dog irritere mig grænseløst er brugen af spøgelseshæren i ROTK.
Fordi netop slaget ved Pelennor er jo menneskenes slag, der hvor de endelig
klemmer røvballerne sammen og viser deres værd. Men det bliver gjort fuld-
stændig ligegyldigt af Grøn-slimet-hær-der-ordner-alt-på-2-minutter.

Er den eneste store ærgerlse jeg har ved de film.

Hilsen

Peter

Fra : Rune Zedeler

Dato : 19-10-04 17:22

David Rasmussen wrote:

> TTT EE er stadig den svageste af de
> tre EE-film, efter min mening.

Huha, du må have set noget, vi andre ikke har set.

-Rune

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-10-04 17:24

Rune Zedeler wrote:

> Huha, du må have set noget, vi andre ikke har set.

Hov. Det var en fejl :)

/David

Fra : Old Son

Dato : 19-10-04 08:52

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message news:<41739830$0$251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> - Aragon der viser Elendil til Palantîren og udfordrer Sauron

Ja ja, kald mig bare flueknepper, men du mener naturligvis Anduril,
Flame of the West, som blev smedet af stumperne af Narsil, Elendils
sværd. Godt så...

Mvh

Old Son

Fra : Taba

Dato : 19-10-04 16:03

> Ja ja, kald mig bare flueknepper, men du mener naturligvis Anduril,
> Flame of the West, som blev smedet af stumperne af Narsil, Elendils
> sværd. Godt så...

Flueknepper! Ej, hehe.. Respekt

/Taba

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 19-10-04 17:27

"Old Son" <old_son@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ja ja, kald mig bare flueknepper, men du mener naturligvis Anduril,
> Flame of the West, som blev smedet af stumperne af Narsil, Elendils

d0h, ja self. gør jeg det. Eller ak - der skulle have stået "...der viser
Elendils sværd til..." men det gik vist for hurtigt pga. ren begejstring

Men takker for rettelsen, ville have gjort det samme for andre til hver en
tid

Mvh. Martin

Fra : Søren Ole Andersen

Dato : 18-10-04 12:06

> http://progressive2.stream.aol.com/newline/gl/newline/lordoftherings/ReturnOfTheKing/videos/LOTR_ROTK_Extend_700_dl.mov

Nogen der kan finde en version der kan downloades, og evt. i bedre
opløsning?

Snole

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-10-04 13:43

Søren Ole Andersen's utterance expressed in

> Nogen der kan finde en version der kan downloades, og evt. i bedre
> opløsning?

hmm jeg kan nu sagtens daownloade den.. jeg bruger
Opera - og har slået associationer fra. Så kan den
sagtens hente filen ned på min hd. Du kan sikkert
også bare finde den i dit temp-katalog hvor den
nok ligger mens du afspiller den.

Ellers sig til - så kan jeg smide den i dk.binaer.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-10-04 13:49

Søren Ole Andersen wrote:

> Nogen der kan finde en version der kan downloades,

Øh, hvad sker der hvis du højreklikke på linket og vælger "gem"?
Her virker det fint. Fylder 9MB.

-Rune (der GLÆÆÆÆDER sig)

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 18-10-04 17:56

Taba schrieb...

> Så lige denne lille godbid som I andre også skal se:

HUBBA HUBBA! Det bliver dejligt at få den hjem til de andre ext. versioner

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Silver

Dato : 18-10-04 18:23

"Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> skrev i en meddelelse
> Taba schrieb...

> HUBBA HUBBA! Det bliver dejligt at få den hjem til de andre ext. versioner

Jeg glæder mig vildt....ser i....jeg har nemlig OVERHOVEDET ikke set NOGEN
af de forlængede versioner, og har planlagt at købe dem allesammen i
seperate boxe (med mindre der meget hurtigt udkommer en samlet box ext.) og
så skal jeg sgu se dem ALLE 3 i rap i juleferien (hvis jeg kan holde mig væk
så længe hehe ;D

For sulan da osse jeg glæder mig vildt!, det bliver som at se dem første
gang igen hehe.

Mvh
Silver.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 18:49

Silver wrote:

> [...]
> så skal jeg sgu se dem ALLE 3 i rap i juleferien (hvis jeg kan holde mig væk

Ja, du kan jo også vælge at se alle tre forlængede versioner i biografen
på fredag, hvor de sendes som marathonforestillinger over hele verden.

Nånej! De valgte jo for et par uger siden alligevel ikke at køre
arrangementet i Danmark :(

Ja, jeg har skrevet til Nordisk Film og Cinemaxx. Ja, de henviste mig
til SF Film. Ja, dem har jeg også skrevet til. Ja, de henviste mig til
New Line. Nej, New Line har ikke svaret mig :(

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 18-10-04 19:12

> [...]
> SF Film. Ja, dem har jeg også skrevet til. Ja, de henviste mig til New
> Line. Nej, New Line har ikke svaret mig :(

Når revolutionen kommer, så bli'r de møg-ører gennet sammen som kvæg og
mejet ned med tunge våben!
Jeg ved ikke hvad sådan en tripple feature-aften ville have kostet, men jeg
havde glædeligt sat huset til salg, hvis det havde været det...
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 19:16

Jonas Gaarde wrote:

> Når revolutionen kommer, så bli'r de møg-ører gennet sammen som kvæg og
> mejet ned med tunge våben!

Yeah!

"When I am king you will be first against the wall!"

> Jeg ved ikke hvad sådan en tripple feature-aften ville have kostet, men jeg
> havde glædeligt sat huset til salg, hvis det havde været det...

Heheh, me too.

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-10-04 20:30

> Heheh, me too.

Me three :-/

Mvh. Martin

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-10-04 18:04

> Me three :-/
>
> Mvh. Martin

Me four

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 18-10-04 19:15

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> væk
> så længe hehe ;D
>
> For sulan da osse jeg glæder mig vildt!, det bliver som at se dem første

Du kan roligt skrue forventningerne *helt* op!
Jeg elsker forlængede udgaver af næsten hvadsomhelst, men i de tre LotR-film
er det endog meget tydeligt at det er de forlængede udgaver der er de
rigtige. Bio-versionerne er kun lavet under tvang.

Fra : Kim Odgaard

Dato : 18-10-04 19:24

> [...]
og
> så skal jeg sgu se dem ALLE 3 i rap i juleferien (hvis jeg kan holde mig

Ringenes Herre: Filmtrilogien - Extended (12-disc)
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1096562486784283

Og noget billigere her, hvis det altså er samme udgave:
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=51&products_id=47767

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 19:44

Kim Odgaard wrote:

> [...]
> http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1096562486784283
>
> Og noget billigere her, hvis det altså er samme udgave:

Endnu billigere her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000654ZK0/ref=ase_dvdpricecheck-20/103-2264475-6871852?v=glance&s=dvd

:)

/David

Fra : Kim Odgaard

Dato : 18-10-04 20:08

> Endnu billigere her:

> [...]

Nu er det jo heller ikke helt samme vare, den du linker til er R1 og med
100% garanti uden dk-tekst.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-10-04 21:05

Kim Odgaard wrote:

> Nu er det jo heller ikke helt samme vare, den du linker til er R1 og med
> 100% garanti uden dk-tekst.

Ja, og NTSC - dvs. lavere opløsning.

-Rune

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 18-10-04 21:14

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og NTSC - dvs. lavere opløsning.
>
> -Rune

Åh nej... ikke den diskussion igen!

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 21:28

Kim Odgaard wrote:

> Nu er det jo heller ikke helt samme vare, den du linker til er R1 og med
> 100% garanti uden dk-tekst.

Hvis dansk tekst er uundværligt så er der ikke så meget at gøre (andet
end at vente til den kommer på tilbud).

Men ellers fås den f.eks. her i R2 væsentligt billigere:

http://www.dvdconcept.com/?page=shop/flypage&product_id=56216

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-10-04 22:09

Silver wrote:

> Jeg glæder mig vildt....ser i....jeg har nemlig OVERHOVEDET ikke set NOGEN
> af de forlængede versioner,

Jeg glæder mig også, jeg har ikke set return of the king, netop for at undgå
bio versionen. Sjovt nok nåede jeg heller aldrig at blive færdig med bogen, så
det bliver spændende at se hvordan historien ender.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 18-10-04 22:20

> Jeg glæder mig også, jeg har ikke set return of the king, netop for at
> undgå bio versionen. Sjovt nok nåede jeg heller aldrig at blive færdig med
> bogen, så det bliver spændende at se hvordan historien ender.

Det var butleren der gjorde det - altså i bogen, ikke i filmen

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-10-04 03:10

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> [...]
bogen, så
> det bliver spændende at se hvordan historien ender.

Hermione dør :(

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-10-04 10:15

Peter Larsen wrote:

> Hermione dør :(

/David

Fra : Silver

Dato : 19-10-04 15:35

> Hermione dør :(

Røvhul....jeg er ganske stor HP fan osse, så jeg blev lidt skeløjet der :D
hehe.

Silver.