Around the world in 80 days
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-10-04 23:57

Jeg har lige set ovenstående (den fra 2004 med Jackie Chan) og blev virkelig
positivt overrasket. Dejligt eventyr med masser af god humor og action. For en
gangs skyld en ordentlig jackie film fra Hollywood. Også med en masse cameos
(jeg overså maggie Q!!). Den kan varmt anbefales som en familiefilm.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-10-04 06:55

On Mon, 18 Oct 2004 00:56:48 +0200, Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>gangs skyld en ordentlig jackie film fra Hollywood. Også med en masse cameos
>(jeg overså maggie Q!!). Den kan varmt anbefales som en familiefilm.

Ja det er en rimelig Jacky Chan Film, men som helhed syntes jeg den
var ret ringe af en stor budgetteret Hollywoodfilm.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Per

Dato : 18-10-04 08:53

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> [...]
> action. For en gangs skyld en ordentlig jackie film fra Hollywood. Også
> med en masse cameos (jeg overså maggie Q!!). Den kan varmt anbefales som

You have got to be kidding?!?

Jeg syntes filmen var usædvanlig kedelig.... selv for en Jackie Chan film.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-10-04 12:13

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> You have got to be kidding?!?

Overhovedet ikke

> Jeg syntes filmen var usædvanlig kedelig.... selv for en Jackie Chan film.

Jeg var kosteligt underholdt, Specielt var Philleas Fogg velspillet og
særdeles morsom
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-10-04 09:45

> [...]
> action. For en gangs skyld en ordentlig jackie film fra Hollywood. Også
> med en masse cameos (jeg overså maggie Q!!). Den kan varmt anbefales som

Historien holder ifl. hvad jeg har set i traileren ikke en meter...

Men jeg kunne dog godt finde på at se den, bare for at se Arnold udfolde sig
lidt

Mvh. Martin

Fra : Jesper

Dato : 23-10-04 15:22

> [...]

> gangs skyld en ordentlig jackie film fra Hollywood. Også med en masse cameos
> (jeg overså maggie Q!!). Den kan varmt anbefales som en familiefilm.

Så se versionen fra '56, den er klasser bedre!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 23-10-04 22:55

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in message news:<1gm4ahe.1fxwth517pw7szN%spambuster@users.toughguy.net>...

> Så se versionen fra '56, den er klasser bedre!

Hvis du mener det alvorligt, så har du da ikke fattet et kuk. Der er
ingen steder hvor den film skal måle sig med andre og meningen er at
tage fis på en del andre film og være med ironi blandt "figurerne".
Fedest er dog Arnold's parodi på en Tyrkisk leder , samt de
højarogante englændere.
De 2 film kan på ingen måde sammenlignes. Der er for mange forskelle i
hele idé grundlaget med de 2 film.
Nogen synes den var kedelig ? hmm de har nok bare set en anden film
end de troede, eller også er man da komplet humor-forladt. Stille
pasager, ja, men kedelig, nej.