The King is alive - forklaring ønskes
Fra : Jacob Riis

Dato : 17-10-04 22:21

Jeg så i går nat The King Is Alive på norsk tv2. Men jeg må lige have
forklaret noget.

De lander ude i ørkenen i en bil der løber tør for benzin og så bliver nogle
af folkene lidt underlige da de måske ikke skal skal vende tilbage i live.
For at få tiden til at gå begynder de at lære at skuespil.

Hende Gina går med til at sove sammen med den gamle mand. Men hvad er det
lige der sker i de sidste 30 minutter i filmen. Hvem er det der dør? og
hvorfor? Og hvad sker der lige i det sidste minut i filmen? Hvad ender
det hele med..

--
Min Mozilla blog http://www.livejournal.com/users/jacob667

Fra : Mads Th. Pedersen

Dato : 19-10-04 12:12

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message news:<4172e229$0$13732$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> Jeg så i går nat The King Is Alive på norsk tv2. Men jeg må lige have

Fantastisk film!!!!

> [...]
> lige der sker i de sidste 30 minutter i filmen. Hvem er det der dør? og
> hvorfor? Og hvad sker der lige i det sidste minut i filmen? Hvad ender

Der er én der melder sig selv til at gå efter hjælp. Han er så vidt
jeg husker gammel jægersoldat eller noget i den stil og mener derfor
at han har de bedste forudsætninger for at klare sig(det er også ham
der vil have dem til at spænde presseninger ud om natten, så de kan
opsamle duggen)

Desværre klarer han den som bekendt ikke.

Filmen ender så vidt jeg husker (så den i biffen da den lige havde
haft premiere, og det er alligevel en del år siden) med at de kører
med nogen der rent tilfældigt kommer forbi.

Mht det sidste minut må jeg melde pas. Det kan jeg ikke lige huske.
Til gengæld kan jeg give dig et spørgsmål jeg selv har rodet med: der
er nogle meget korte klip der går igen flere gange - kan ikke huske
præcis hvordan de er skruet sammen, andet end at det vistnok er noget
med noget "buslyd", altså den lyd der er inde i en bus der kører.

Håber jeg hjalp lidt til en opklaring - og at du måske så til gengæld
kan hjælpe mig med ovenstående spørgsmål