The Butterfly Effect: Theatrical Version v~
Fra : Rapper

Dato : 15-10-04 20:32

Hej.

Jeg har lige set denne geniale film for 2. gang, denne gang tog jeg
theatrical version. Dennes slutning er IMO betydeligt dårligere end
Directors Cut. Har de danske biografer vist theatrical version? For så er
folk da gået glip af lidt.

Anyways, spørgsmål til dem der har styr på det:

Har jeg siddet og sovet, eller er faderens billeder slet ikke vist i
theatrical version?

Det var småforvirrende at se theatrical version efter at have set directors
cut, umildbart giver DC meget mere mening. Kan så også godt være fordi jeg
så den først...

--
Mvh Rasmus
MSN & email: rasmuswesth|snabel-a|hotmail|punktum|com

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 17-10-04 14:01

> [...]
directors
> cut, umildbart giver DC meget mere mening. Kan så også godt være fordi jeg

Jeg kan ikke lige huske om de bliver VIST i theatrical cuttet, men de bliver
ihvertfald nævnt.

Jeg holder også med dig i at Dirctors Cut slutningen er mange gange bedre
end theatrical.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Rapper

Dato : 17-10-04 15:21

"Johnny Jakobsen" <btzSLET@area42.dk> wrote in message

> directors
>
> Jeg kan ikke lige huske om de bliver VIST i theatrical cuttet, men de
bliver
> ihvertfald nævnt.

Ja, ham doktoren/psykologen nævner det til sidst. Men er ret sikker på at
jeg ikke så scenen hvor han finder billederne i kælderen ikke var der. Tror
jeg

Dette ændrer jo også en del på slutningen, eftersom det i DC er bevist at
det ikke bare at ham og hans far der har gak i låget...