Girl next door
Fra : Brian k

Dato : 15-10-04 01:42

Hej

Hvis man har bare lidt ungdom tilbage i kroppen og iøvrigt elskede Pretty
Woman. Så skal man altså bare se Girl Next Door.

Længe siden jeg er blevet underholdt så godt i knap 2 timer.

http://imdb.com/title/tt0265208/

Var forberedt på det værste gang l... Elisha Cuthbert også kendt fra "24
timer" levere en 1'ste klasses rolle.

Emile Hirsch (som for mig er helt ukendt), er nødtil at blive en stjerne (er
med i 2 film i år 2005 "Alpha Dog " og "Lords of Dogtown").

Girl next door, wow, en behagelig overraskelse!

/brian

Fra : Tenzel Kim

Dato : 15-10-04 09:21

Brian k wrote:
> Hvis man har bare lidt ungdom tilbage i kroppen og iøvrigt elskede Pretty
> Woman. Så skal man altså bare se Girl Next Door.

Pretty Woman?? Jeg ville nu nok nærmere sammenligne den med Risky
Business, som den efter min mening ligner ufattelig meget bare i en lidt
anderledes setting.

Men ganske ok film.

Tenz.

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-10-04 11:48

On Fri, 15 Oct 2004 02:41:33 +0200, "Brian k" <brian@nospam.com>
wrote:

> [...]
>med i 2 film i år 2005 "Alpha Dog " og "Lords of Dogtown").
>
>Girl next door, wow, en behagelig overraskelse!

Nu syntes jeg ikke Pretty Woman var en decideret ungdomsfilm, som
f.eks. Breakfast Club og American Pie var det, men måske har jeg bare
tydet din post forkert.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Brian k

Dato : 15-10-04 13:29

Morbid Angel wrote:

> Nu syntes jeg ikke Pretty Woman var en decideret ungdomsfilm, som
> f.eks. Breakfast Club og American Pie var det, men måske har jeg bare
> tydet din post forkert.
>
> Mvh

Hej

kodeordet i min posting er i denne sammenhæng "og iøvrigt "