The Lord Of The Rings: The Return Of The K~
Fra : flemsus

Dato : 08-10-04 21:21

Så er den på CD WOW. I region 3 til 17.99£ det er da billigt + link +
voucher = 15.99£ sådan!

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Kong Kent

Dato : 08-10-04 21:37

> Så er den på CD WOW. I region 3 til 17.99£ det er da billigt + link +
> voucher = 15.99£ sådan!

http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14355

Ja, det ser ikke helt tosset ud.
Eneste problem er naturligvis dem der har region2-afspillere, og dem der har
brug for danske undertekster. Der er kun kinesiske og engelske på
ovennævnte.

Og så det rigtigt sjove:

På reg1 står der, som har følgende link:
http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14228

"Interactive Features:
Interactive Menus, Scene Selection, Theatrical Trailer, Production Notes,
Photo Storyboard, DVD-Rom Enhanced, Making Of Feature, Featurette "

Krydstjek det så med det der står hos reg3 udgaven:

"Interactive Features:
Interactive Menus, Alternative Ending, Scene Selection, Theatrical Trailer,
Production Notes, Photo Storyboard, DVD-Rom Enhanced, Making Of Feature,
Featurette "

HALLO?! "Alternate Ending" på reg3 udgaven? Har vi her en version hvor
Sauron får lov at vinde i reg3 ?? *GG*

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Tim Christensen

Dato : 08-10-04 23:00

Kong Kent wrote:

> [...]
> Eneste problem er naturligvis dem der har region2-afspillere, og dem der har
> brug for danske undertekster. Der er kun kinesiske og engelske på

Hvis man en reg 2 afspiller må man købe den britiske udgave til £22.99 -
rabatter, hvis man vil have danske undertekster er der ikke andet at
gøre end at invistere de 400,- den danske udgave koster.

Mvh

Tim

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-10-04 19:13

"Tim Christensen" <nospam@eson.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man en reg 2 afspiller må man købe den britiske udgave til £22.99 -
> rabatter, hvis man vil have danske undertekster er der ikke andet at gøre
> end at invistere de 400,- den danske udgave koster.

Man skal ikke frygte at der er klippet ekstra i den britiske udgave vel...at
R1 er 250 min. og R2 er 240 min. er pågrund af forskellen på PAL og NTSC
ikke????

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-10-04 21:12

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Man skal ikke frygte at der er klippet ekstra i den britiske udgave vel.

Nej, den er "uncut"