Hulebjørnens klan?
Fra : Marianne Agger

Dato : 06-10-04 07:43

Hej!

Er der nogle, der ved, om "Hulebjørnens klan" er ved at blive filmatiseret?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 06-10-04 07:52

Marianne Agger's utterance expressed in

> Er der nogle, der ved, om "Hulebjørnens klan" er ved at blive
> filmatiseret?

Det blev den engang i 80'erne - men var ikke nogen
større succes.

http://www.imdb.com/title/tt0090848/combined

Om der er en ny på vej ved jeg ikke.

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 06-10-04 07:56

Marianne Agger wrote:
> Hej!
>
> Er der nogle, der ved, om "Hulebjørnens klan" er ved at blive
> filmatiseret?

Øh, det blev den i 1986 med Darryl Hannah
http://www.imdb.com/title/tt0090848/.

Har ikke læst bogen, men det skal nok passe at filmen ikke følger bogen i
alle detaljer. Så vidt jeg husker var det vist en udmærket film.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-10-04 23:54

Kan i øvrigt købes på DVD fra www.axelmusic.dk for 60 dask.

Fra : Jesper

Dato : 23-10-04 15:22

Marianne Agger <4939484m001@stofanet.dk> wrote:

> Hej!
>
> Er der nogle, der ved, om "Hulebjørnens klan" er ved at blive filmatiseret?

Ja og jeg holder meget af den (de fleste hader den!).
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Mads

Dato : 23-10-04 17:13

On Sat, 23 Oct 2004 16:22:23 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja og jeg holder meget af den

Nu blev der jo altså spurgt "om den er ved at blive filmatiseret"

Dertil må svaret vel være nej.

Hulebjørns Klan blev filmatiseret i 1986, men der er ikke ved
at blive lavet en ny version af den.

Forøvrigt synes jeg også godt om filmen, men bøgerne er
dog bedre.

mvh Mads