simpsons her til aften
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 20:08

.... var der lidt meninger om sw ep 1 der kom lidt frem der - ikke et
fantastisk afsnit, men ganske underholdende anyways - de går ret tæt på
lucas.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-10-04 20:14

sniper_Nolight wrote:
> ... var der lidt meninger om sw ep 1 der kom lidt frem der - ikke et
> fantastisk afsnit, men ganske underholdende anyways - de går ret tæt på
> lucas.

Det afsnit rammer mange pointer på kornet :)

Totalt grineren med alle de bureaukratiske referencer der er. F.eks. i
"rulleteksten" i starten, og da den der AT-AT ting kommer ind etc.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 20:27

> Det afsnit rammer mange pointer på kornet :)

det var svært ikke at være enig
de lagde ikke fingre imellem de kære "simpsons" med deres synspunkter.

så længe der ikke direkte nævnes navne kan lucas vel intet gøre?

selvom de var ret tæt på - både mht. "lucas" frisure etc. etc.

Fra : Peter Risager

Dato : 05-10-04 20:45

> så længe der ikke direkte nævnes navne kan lucas vel intet gøre?

Så vidt jeg husker parodi-lovene så må de gerne gøre grin med ham.
Han er jo trods alt en "offentlig" person, og de havde jo ret i de fleste af
tingene ;)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Peter Risager

Dato : 05-10-04 20:47

> Så vidt jeg husker parodi-lovene så må de gerne gøre grin med ham.

....og apropos (jaja, dårlig stil at kommentere ens egne posts) at køre til
kanten med parodi så se:
http://www.jibjab.com/ "This land"

Den sag blev kørt til højesteret, og jibdab.com vand.t

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 20:57

> ...og apropos (jaja, dårlig stil at kommentere ens egne posts) at køre til
> kanten med parodi så se:
> http://www.jibjab.com/ "This land"

LOL
genialt lavet

> Den sag blev kørt til højesteret, og jibdab.com vand.t

mærkeligt egentlig - den tager da ikke umiddelbart parti
men godt lavet er det - kan godt lide clinton - "what did i do?!" lol

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 05-10-04 21:03

Peter Risager wrote:

> ...og apropos (jaja, dårlig stil at kommentere ens egne posts) at
> køre til kanten med parodi så se:
> http://www.jibjab.com/ "This land"
>
> Den sag blev kørt til højesteret, og jibdab.com vand.t

I retten? Hvorfor dog det?

Fra : Peter Risager

Dato : 05-10-04 21:09

> I retten? Hvorfor dog det?

Fordi Bush og Kerry ikke var enige i portræteringen af dem velsagtens ;)

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 06-10-04 10:40

Peter Risager wrote:

> Fordi Bush og Kerry ikke var enige i portræteringen af dem velsagtens ;)

Næh. Sagen drejede sig om brugen af Woody Guthries sang.

Men det viste sig at sangen var i Public Domain og at alle nu må bruge den.

http://www.wired.com/news/digiwood/0,1412,64704,00.html

--
Mvh Magnus Dreyer
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man kan høre rumskibene

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-10-04 11:16

Lidt OT men hva':

Simpsons stopper

Fra : Dark One

Dato : 06-10-04 15:21

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt OT men hva':
>
> Simpsons stopper

D'oh

Mvh Thomas.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-10-04 17:10

> D'oh

tja - jeg må indrømme at der er lidt længere mellem grinene som vi når
frem - stadig sjovt, men jeg synes nu blot de gør homer mere og mere
vanvittig... hvilket sagtens kunne være sjovt, men ikke helt er det som i
"gamle dage" så måske man bare skal stoppe mens legen er god - så start da
futurama op igen - der er da meget mere materiale tilbage i dem.

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-10-04 19:59

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> "gamle dage" så måske man bare skal stoppe mens legen er god - så start da
> futurama op igen - der er da meget mere materiale tilbage i dem.

Det kunne have den gode virkning at alt Simpsons kom på dvd hurtigere
end vi ellers måske havde fået det. Hvis de stopper i 2008 kunne man
godt forestille sig at "resten" kom på dvd umiddelbart efter.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-04 13:19

> Det kunne have den gode virkning at alt Simpsons kom på dvd hurtigere end
> vi ellers måske havde fået det. Hvis de stopper i 2008 kunne man godt
> forestille sig at "resten" kom på dvd umiddelbart efter.

ja, det kan være - for med det tempo de kommer i er der ganske rigtigt lang
tid til en fuld samling - jeg må indrømme at jeg kun har sæson 1.... jeg har
set dem for meget... for nu ihvertfald - når der ikke har været andet i tv
har man set alt det simpsons 3+ kunne byde på og nogle af dem kan man jo
faktisk i hovedet fra start til slut 1 minut inde i tegnefilmen - så i
øjeblikket er de langt nede på min ønskeseddel - de er der, men langt nede

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-10-04 13:47

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> faktisk i hovedet fra start til slut 1 minut inde i tegnefilmen - så i
> øjeblikket er de langt nede på min ønskeseddel - de er der, men langt nede

Men sæson 1 er jo klart den dårligste sæson! Du må da i det mindste købe
bare én af de gode sæsoner der er udgivet nu, især 3 og 4.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-04 14:04

> Men sæson 1 er jo klart den dårligste sæson! Du må da i det mindste købe
> bare én af de gode sæsoner der er udgivet nu, især 3 og 4.

haha - ja jeg ved det godt - desuden er de forholdsvis billige reg 1 - jeg
kender skam det hele, men der er så meget jeg vil ha jo!

Fra : ML-78

Dato : 07-10-04 18:03

David Rasmussen skrev:

> Men sæson 1 er jo klart den dårligste sæson!

Sludder. Det er en af de bedste, bare ikke helt på højde med de
efterfølgende. Den er f.eks. langt bedre end nogen af de sidste fire-fem
stykker.

> Du må da i det mindste købe
> bare én af de gode sæsoner der er udgivet nu, især 3 og 4.

Der er ingen grund til at springe over sæson 2, den bedste af alle
sammen.

ML-78

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-10-04 18:55

ML-78 wrote:

> Sludder. Det er en af de bedste, bare ikke helt på højde med de
> efterfølgende.

Heheh... Sådan kan man også sige det.

Men den er så dårlig at den ikke er værd at spilde tid på. Alt er
forkert og billigt. Tegningerne, stemmerne, karakterne.

> Den er f.eks. langt bedre end nogen af de sidste fire-fem
> stykker.

In your dreams.

> Der er ingen grund til at springe over sæson 2, den bedste af alle
> sammen.

Sæson 2 er okay. 100 gange bedre end sæson 1. Nu er alt cirka rigtigt.
Men guldalder-Simpsons er fra sæson 3-10, eller måske helt op til nu,
sæson 15-16.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-04 19:55

..
> Men guldalder-Simpsons er fra sæson 3-10,

110% enig

eller måske helt op til nu,
> sæson 15-16.

det er lidt for nedadgående

Fra : Brian P

Dato : 05-10-04 20:21

> ... var der lidt meninger om sw ep 1 der kom lidt frem der - ikke et
> fantastisk afsnit, men ganske underholdende anyways - de går ret tæt på
> lucas.

Jæ ka ikke se 3+, hva' var det for et afsnit?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 20:29

> Jæ ka ikke se 3+, hva' var det for et afsnit?

nye afsnit af simpsons - jeg tror ikke de har været vist før - lucas og
episode 1 fik drøje hug

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 20:46

http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePageServlet/showid-146/epid-315351/

Fra : Morten Nielsen

Dato : 06-10-04 09:10

Man får som fortjent!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-10-04 20:53

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> writes:

> nye afsnit af simpsons - jeg tror ikke de har været vist før - lucas og
> episode 1 fik drøje hug

Joeh, men er der nogen, der ved hvor langt 3+ er nået i Simpsons?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Da vi formoder, at det netop er forkyndelses-
The RockBear. ((^)) muligheden, der ligger Grosbøll og støtter på

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 21:08

> Joeh, men er der nogen, der ved hvor langt 3+ er nået i Simpsons?

ep 328/329 sæson 15 idag, så mon ikke de kører korrekt rækkefølge nu - men
det er nu forvirrende at når en sæson er slut så smider de hele lortet i en
stak og sender dem som de får dem op i hånden - jeg må indrømme at jeg
ikke aner hvilke afsnit og hvor mange, jeg ikke har set. Det er først nu
hvor en ny sæson er startet at de sender dem korrekt - desuden er det ikke
3+ der gjorde mig opmærksom på en ny runde - det var her i nyhedsgrupperne -
de er ikke så flinke til at informere, selvom man skulle tro det måtte være
i egen interesse - evt. at skrive et episode nummer eller noget i
programoversigten og ikke bare amr. kult tegnefilm

Fra : Kim Odgaard

Dato : 05-10-04 21:21

> ep 328/329 sæson 15 idag

SUK, den kan vi vel så regne med at få på dvd i år 2015, hvis de fortsætter
med deres nuværende udgivelses tempo

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 06-10-04 23:29

On Tue, 5 Oct 2004 22:08:27 +0200, "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke aner hvilke afsnit og hvor mange, jeg ikke har set. Det er først nu
>hvor en ny sæson er startet at de sender dem korrekt

19.00 episoderne har da altid været vist i rækkefølge. Det varierer hvilken
sæson de starter med, når de er nået til enden, men de starter altid med
den første episode i sæsonen.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 06-10-04 08:46

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> ... var der lidt meninger om sw ep 1 der kom lidt frem der - ikke et
> fantastisk afsnit, men ganske underholdende anyways - de går ret tæt på
> lucas.

Jeps - genialt! I øvrigt var der her i de nye afsnit for nylig den bedste
indledning til dato (var det i forgårs?) - den hvor der i 1½ minut eller så
zoomes ud fra jorden, ud af solsystemet, ud af galaksen osv - akkurat som i
Contact - indtil det ender med at der zoomes ud fra Homers hoved, medens han
siger "wauuw"!

Fra : Peter Risager

Dato : 06-10-04 10:39

> [...]
> galaksen osv - akkurat som i Contact - indtil det ender med at der
> zoomes ud fra Homers hoved, medens han siger "wauuw"!

Ja, god intro, men mussiken var den ikke fra 2001, A Space Odessey?

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 06-10-04 15:31

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> wrote in message

> Ja, god intro, men mussiken var den ikke fra 2001, A Space Odessey?

Jo, det var det vist. Det sjove var også at man hele tiden var HELT sikker
på den ville munde ud i noget ala Homers isse :-9

Fra : PC

Dato : 06-10-04 17:53

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message news:<4162f12c$0$250$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> ... var der lidt meninger om sw ep 1 der kom lidt frem der - ikke et
> fantastisk afsnit, men ganske underholdende anyways - de går ret tæt på
> lucas.

De er pragtfulde som altid. -Og meget underholdende naturligvis.

MVH
PC $
Hvor er det DOG, at man tilbeder KLOVNER ?
-Springfield, -Springfield, -Springfield !