køber i friday the 13th boxen?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 17:11

der er en unrated udgave af 1eren ude, desuden er de efterfølgnede (jeg kan
bedst lide de første 4) cuttet for en r-rating - er det dem vi kender og har
set fra de udkom til nu?

det vil jo være en skam at købe boxen og så udgiver de hele serien unrated
eller x-rated - hvis man køber boxen bør man så købe den unratede etter
osse - eller hvad synes i?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 05-10-04 17:26

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote

> det vil jo være en skam at købe boxen og så udgiver de hele serien unrated
> eller x-rated - hvis man køber boxen bør man så købe den unratede etter
> osse - eller hvad synes i?

Jeg ville nok ikke holde vejret indtil en box med de unratede kommer, men
selvom det
er fristende at købe den nye r-ratede box nu her, gør jeg det ikke.
For fanden, meget af det sjove ved de film er jo netop det de har skåret ud,
så nej tak, om igen Paramount.

- Dennis

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-04 20:01

> For fanden, meget af det sjove ved de film er jo netop det de har skåret
> ud, så nej tak, om igen Paramount.

men har vi nogensinde set det der er skåret ud? - er det ikke kun de
r-ratede vi altid har set?

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 05-10-04 20:28

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote

> men har vi nogensinde set det der er skåret ud? - er det ikke kun de
> r-ratede vi altid har set?

Jeg og nogle kammerater købte (i dyre domme) de fleste af filmene i uncutte
udgaver på vhs sidst i 80erne / først i 90erne.
Ved godt at dem vi normalt har set er de r-ratede versioner, men der har
altså været uklippede versioner ude før. Om de så var "officielle" eller ej
(det var dengang man kunne købe alt muligt, som ingen andre havde - i
Holland) / europæiske cut eller andet skal jeg ikke kunne sige.

- Dennis

Fra : Morten DH

Dato : 06-10-04 10:55

"Dennis Sørensen" <midnighter_x@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er fristende at købe den nye r-ratede box nu her, gør jeg det ikke.
> For fanden, meget af det sjove ved de film er jo netop det de har skåret

Jeg er med dig her

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-10-04 17:07

> Jeg er med dig her

hmmm - det er jeg faktisk osse.... - skal jeg være helt ærlig overfor mig
selv er jeg osse kun interesseret i 1, 2, 3 og 4 - og 2'eren har jeg - så
hvis jeg nu køber den unratede etter og ser tiden an... jeg er ellers en box
aficionado

Fra : Morten DH

Dato : 06-10-04 23:10

> [...]
> hvis jeg nu køber den unratede etter og ser tiden an... jeg er ellers en

Skal jeg være ærlig overfor mig selv har de film faktisk ikke den store
interesse, har dog Jason X som blev købt ind fordi den kom på R1 længe for
DK og jeg ville gerne se den... men ville ikke drømme om at købe den box så
længe jeg ved der findes længere udgaver - det er kun et spørgsmål om tid
før de bliver udgivet....

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-04 13:16

> Skal jeg være ærlig overfor mig selv har de film faktisk ikke den store
> interesse

dem i den nye box eller friday generelt?

lad os håbe det.

Fra : Morten DH

Dato : 07-10-04 16:14

> dem i den nye box eller friday generelt?

Friday generelt... De hører til de film som man "skal have" i en samling som
min; men kan sagtens vente... Der kommer jo så meget guf hele tiden at det
er umuligt at følge med, hvis der også skal være råd til ketchup på pastaen
hver lørdag

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-04 17:19

> [...]
> det er umuligt at følge med, hvis der også skal være råd til ketchup på

hehe - ja der er sgu nok at bruge pengene på.