Bourne Duellen
Fra : Johnny B 2000

Dato : 05-10-04 16:19

den er godt nok fed ...

Jason Bourne (Matt Damon) styrer igen for hårdt

så den i en marthon

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-10-04 19:44

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> den er godt nok fed ...
>
> Jason Bourne (Matt Damon) styrer igen for hårdt
>
> så den i en marthon

SÅ vidt jeg husker bøgerne, så viser det sig at Matt Damons rolle, slet ikke
er Jason Bourne, men en person der har udgivet sig for JB for at kunne fange
den rigtig JB, dette har de slet ikke med i den første film, kommer dette
med i 2'eren?

Mvh. Brian

Fra : Kostas

Dato : 05-10-04 20:07

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in

> [...]
> slet ikke er Jason Bourne, men en person der har udgivet sig for JB
> for at kunne fange den rigtig JB, dette har de slet ikke med i den

CRAP - så ikke din advarsel - så jeg håber det bestemt ikke

mvh

Kostas

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-10-04 21:57

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> "Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in

> CRAP - så ikke din advarsel - så jeg håber det bestemt ikke

Det er jeg sgu ked af, advarede ellers med stort men jeg tror ikke det
spoiler noget, for jeg tror ikke de får det med, ellers lidt ærgeligt, da
det er et godt plot twist i bogen. Hvis jeg altså husker rigtig, godt nok
noget tid siden jeg læste den.

Mvh. Brian

Fra : Erik

Dato : 05-10-04 20:27

" Johnny B 2000" skrev:
> den er godt nok fed ...
>
> Jason Bourne (Matt Damon) styrer igen for hårdt

Er der gode kampsportscener i 2'eren og bruger han den samme stilart som i 1'eren?

--
Erik

Fra : Johnny B 2000

Dato : 07-10-04 15:50